dış görünüşüne bence fazla takılıyorsun. Eğer gerçekten 18-24 yaşları arasındaysan gelişme çağındasın. İmkanın varsa spora gidebilirsin ayrıca herhangi bir durum olup olmadığını kontrol etmek için doktora gidebilirsin. Kendine düşüncelerinle ve başkalarının fikirleriyle eziyet etme.
Ana Sayfa > Spor > Anketler > Boy 1.73 Kilo 83 olmama rağmen Boğazım aşırı ince bileklerim bacaklarım aşırı ince bildiğiniz 12-13 yaşındaki gibi normal mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
dış görünüşüne bence fazla takılıyorsun. Eğer gerçekten 18-24 yaşları arasındaysan gelişme çağındasın. İmkanın varsa spora gidebilirsin ayrıca herhangi bir durum olup olmadığını kontrol etmek için doktora gidebilirsin. Kendine düşüncelerinle ve başkalarının fikirleriyle eziyet etme.
Normal bence
173 boy çok kısa
Kaç olmalı hayatım
?
şu an moralim hepten bozuldu yani benimde psikolojimi anlaman gerekiyor
Zaten bozuktu sen tamamen bozdun 😞