Ben 2 ay önce birisiyle kavga etmiştim çoğu kişi diyorki gözünün altı şişmiş gözü morarmış kaşının yanı şişmiş kafasının?

Arka tarafı şişmiş diyorlar ama benim çocuğu görme fırsatım olmadı ama bazı kişiler de yüzünde hiç bir şey yok diyorlar ama çoğunluk hasar var diyor sizce hangi tarafa inanmalıyım benim bu konularda takıntım varda lütfen cevap verin sizce çoğunluk beni üzmemek için mi öyle söylüyorlar yoksa bir kaç kişi beni gıcık etmeye mi çalışıyorlar
Bence çoğunluğa inan sana niye yalan söylesinlerki
Bence bir kaç kişi doğru söylüyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ben 2 ay önce birisiyle kavga etmiştim çoğu kişi diyorki gözünün altı şişmiş gözü morarmış kaşının yanı şişmiş kafasının?
Cevapla