Fiyatları 3000-3500 arası olacakmış galiba 





Çubuklu
Beyaz
Lacivert
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç



Bence beyaz olan güzel ve sade bu sene
Eıg için teşekkür ederim
Çubuklunun yeri başka, bu alınır
Cevap
12Cevap
Nehirim ben almam bu paralarA ya sen napicaksin
10 binde olsa para biriktirir alırım sıkıntı yok
Çok kötü olmuş be çubukluyu ne hale soktular
Evet beğenmedim çubuklu aşırı kalın cubuklari
Bizim Besiktas ne zaman belli olacak acaba, tatile geldim turkiyeye donmeden ciksa bari de alabilelim ajshdh
Sizin sponsor farklı tarihler farklı olabilir ama acele etsek iyi olur trabzon satışa bile çıkardı bizde tik yok ama bizimkiler yurt dışında satışa çıkmış fotoğraflarını atanlar oluyor
Internette okuyom simdi 25 haziranda satisa sunulacak o zaman yetisirim absjhs inshallah guzel yapmislardir da alayim yoksa almam🤣🤣
La baktim acayipmis hee kirmiziyla siyah ama gercek orijinal mi bilmiyom iste oyleyse cok iyi gercekten
Bizimkileri ben fazla beğenmedim ama yine alırım
İyi bari yetisiyorsan yurt dışında daha erken gidiyor formalar zaten yetişemezsen bile
Sizin ic saha cubuklu gecen seneye gore cok daha iyi o neydi oyle atlet gibi kollari beyaz falan cok kotuydu gercekten
Yurtdisina nereye gelecek bizim buraya knk alsam yine internetten burada bir yerden gelecek
Yok be geçen senekiler daha iyi bu senekilerden
Yurt dışında spor mağazalarında satılıyor bizimkiler satışta hatta turkiyede bile satışta olmadan orada satışta
Yok knk ben yasiyom burada satilsa almaz miyim. burada klasik buyuk populer takimlar sarilir real Madrid Barcelona Arsenal vs bunlar
Hangi ülke seninki ben gördüm Almanya'da londra satın alanlar fotoğraf atmış bizimkilere
Beşiktaş yokmusta Fener varmış
Iskandinavya diyelim. Yani Zalando diye bir giyim sitesi var orada her turlusu satiliyor belki orada satiliyor olabilir ama hani yine internete girmis oluyor onu demek istiyorum oyle burdaki magzaya gidip de Besiktas formasi alma gibi durum yok
Bilmiyorum o zaman bizimkiler tüm avrupada satılıyor Beşiktaş demekki sadece İnternet satışı
Neyse aman burada cikiyor ya satisa ben gitmeden once ben ona bakarim ksdfj
Her zaman çubuklu.
Takım tutmuyorum ama beyaz olana bayıldım.
Eski çıbıklı fırma olsa güzel olacak
Tabii ki efsane çubuklu..
Çok kalın cubuklari sanki kolon
Sarı Laci solmasın yeter.
Yok o konuda pumada problem olmuyor geçen senekilerde bende hiç sorun çıkmadı birtek iplikler sokuluyor
Onundeki reklam gitmedikce almam
100. yil formasında yok bu seneki Atatürk var sadece
üçüde kötü
pahalı
Maalesef öyle ama olabilecek en ucuz fiyat bu gs daha pahalı satıyor
üzücü milli takım forması da pahalı 3 bin lira
Evet hangi birini alsìn bu insanlar
üzücü
İlki
Çok kalın çubukları oda
çok kötü bence :d
Bende her sene bu ne biçim bk gibi olmuş diyorum ama satışa çıkınca futbolcunun üzerinde durunca nedense koşa koşa gidip alıyorum
Fena değiller
kötü hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar