Bu ülkede futbol futbol olmaktan çıktı... Başarısızlığı hazmedemeyen Fenerbahçe li yöneticiler ve oyuncuları gittikleri her yerde adeta terör estirdiler. Bu iş çığırından çıktı gerçekten... Trabzonspor maçında haksız galibiyetin ardından insanları bile isteye tahrik ettikten sonra güvenliğin etkisiz hale getirdiği yerde yatan insanların kafalarını tekmelemeleri yumruklamaları... Fener Monaco ile oynanan oyunda yenildiklerinden dolayı Monaco lu basketbolculara saldırmaları... Ve son olarak her halinden tiyatro olduğu belli olan gs-fb maçının ardından stat görevlisini yumruklamaları... Ve tüm bunlara ne Devletin ne de PFDK-TFF nin hiçbir şekilde ceza vermemesi... Düşünsenize ICARDI ye montaj görüntülerden ceza veren TFF-PFDK gittiği her yerde kaos çıkaran Fener lilere ceza veremedi... Bunların üstüne Ali Koç un Erden Timur u sırf GS a iyi transferler gerçekleştiriyor diye defalarca tehdit etmesi.. Tüm bunlar gösteriyor ki bu ülkede futbol artık bitmiş onun yerini adaletsizlik, riyâkarlık ve mafyacılık almış ve bu artık insanların gözünün önünde yapılmakta...
Katılıyorum
Katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce de bu ülkede futbol un yerini artık kaos almaya başlamadı mı FB yüzünden? Katılıyor musunuz?
Ülkede futbol esksi gibi değil ağır cezalar gelmeli saha katılacaksa kapatıldın başka bir ilde mi oyunanacak oyunansın o klüp dersin alsın taraftarıda dersini alsın bunu bir Avrupa kupasında yapsalardı Türkiye uluslar arası futboldan men edilirdi.