Şampiyonlar ligini aliyormuyuz gençler Süper lig zaten aliriz Yağız abi haberine göre:Aziz Yıldırım: Jose Mourinho ile anlaştık. Başkan seçildiğimiz takdirde Türkiye'ye gelecek. ✅
Mourinho göre takım kurulacakmis Konya maçını izlemiş Artık bütün oylar Aziz yıldırıma güzel hamle Ali koctan karşı hamle gelecektir ama böylesi bir hamle bulamaz bence biz çoktan saflarimizi aldık 😁
Fenerbahçe o kadar cenabet birtakım ki Jose Mourinho bile gelse şampiyon yapamaz dün Galatasaray ın en kötü futbolcusu Berkan bile gol attı Karagümrüğe Fenerbahçe şampiyon olmasın diye
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Doğru cenabet takımız ama mourinho uğurlu gelecek bize sonra 10nsene ardarda şampiyonluk 😝
Icardi takke takiyorda tadic niye takmıyor hey Allahim ya bizim bu photoshopcularda iş yok Bu hüzünlu dani dzeko fotoğraftan kurtulmam lazım Fener formasi giymiş takkeli ciro bulayim o zaman ise yarar belki bu totem
Öylede geçen sene de emindik yine böyle diyorduk ve durum bu.. O yüzden artık çok şartlamamaya karar verdim kendimi şampiyon olucağız diye, yıllardır sonuç aynı maalesef
Evet işte zaten takım yönetiminin komple değişmesi yeni bakış açılarının gelmesi lazım zaten bireysel olarak oyuncularımız çok daha kaliteli ama gel gör ki bunu kullanamıyoruz, umarım seneye stressiz bir şekilde izleyeceğimiz maçları gösterirler bize diyeyim çok bir şey istemiyoruz sonuçta bu bile yeter şahsen bana
Ali Koç'un nasıl seçildiğini hatırlamıyor musun? Gerçi yaşın ufak, o dönemleri hatırlamaman doğal. Her yerde Aziz'i karalama kampanyası vardı, Ali'yi Mesih gibi övmek vardı, Ali'yi desteklemeyecek olanları linç etmek vardı. Şimdi it gibi pişman oldular tam tersini yapacaklar
Yapicak iş bizim yapımız böyle yaratılışımiz böyle Çoktan bütün kupaları alicakmisiz gibi ortalıkta dolaşmaya başladım birde ortama girdiğim an havamdan geçilmez