Ben hem dortmundluyum hem real madridli Dortmund şampiyon olsun çok istiyorum Real madridde seviyorum hemde Arda şampiyon olsun istiyorum Arafta kaldım
Dortmund
Real Madrid
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İki takımım birden şampiyonlar ligi finalisti kimi tutayım?
Yahu şu çocuğu gereksiz lincliyorsunuz Bu adam forvet mi durmadan gol atsın Defansa efsane bir yardımı var adam durmadan makine gibi asist yapıyor daha ne Bide bunları beceriksiz İsmail yanlış yerde oynattığı halde yapıyor
Tamam işte Başkan Sadettin Saran olacak hoca Mourinho ya da Tuchrl Szymanski yerinde Paul Pogba alınacak takımı gör sen ve defans forvet bir sürü eksik tamamlanma hedefi var Saranın
Bende sadettin Saran seviyorum ama öyle diyince beni durmadan lincliyorlsr ali koçun kankisini mi başkan yapacağız diye Bence güzel projeleri var benim için önemli olan o
E bende feyenordan beri takip ediyorum şu an ki kadar yakın olmasada o zamanda da takip ediyordum Fehynordunsampiyon olduğu sezon izlemiştim birkaç maçta
La olm kafayı mı buldun forvetle orta saha kıyaslaması ne mevkileri farklı Tövbe yarabbim derdin takım elbiseyse tadic babaya deriz szymanskiye birtakım elbise giydirir Mauro icardi iyi futbolcu ama istikrarsız arada form tutuyor sonra salıyor Ayrıca karaktersizzzzzz