Güncellemeler
+1 yıl
EİC seçerken siyah beyaz davrandığım doğrudur. 🤣

Her takım kendisinin daha çok taraftarı olduğunu iddia ediyor.
Bakalım KS'de hangi takım daha baskın görelim.

Beşiktaş 🖤🤍
Erkek adam reknkli takım tutmaz desek mi?
😂🧿✌️❤️
Erkek / kadın asilligi bilen herkes Beşiktaşı destekler , vazgeçilmez bir bütündür 🖤
Beşiktaş
Güzel günler göreceğiz güneşli günler. 🦅
Cevap
2Cevap
takım tutmam
Çok fazla geseli var burada ama Fenerlilerde çok var yarışırlar.
Bu arada
Yanlış logo kullanımı düzeltirmisiniz. @KızlarSoruyor
Yanlış olan nedir?
Size günde 3 doz rüyalarda buluşuruz şarkısı yazıyorum. 😂😂😂
Galatasaray
futbola ilgim yok
takım tutmuyorum takipte etmiyorum çünkü ççok başarısız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar