Güncellemeler
+1 yıl
Ben Galatasaraylı değilim.
Ben yüzde yüz Galatasaray şampiyon olur diyorum.
Ben bu ligi taniyorsam işler son maça kalır.
Nedense Fenerbahçe şampiyon olacakmış gibi geliyor bana.
GS alıcak çok hırslı
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar