Sizce en beceriksiz ikili hangisi?
Halil Dervişoğlu - kerem aktürkoglu ikilisi
Zaha - tete ikilisi
Ndombele - Kerem Demirbay ikilisi
Kazımcan - Nelsson ikilisi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
öncelikle sol bek alınmalı ısrarla barışı orada oynatmak hata.. 2 halil topu ayağında tutup forvet arkası ve serbest adam modunda oynuyabilir.. Adamı ısrarla forvete koyuyorlar .. tete bildiğin çöp:. zaha çok bencil olmuş.. Mertens çok fazla pozisyonu yiyor .. torreyaa bildiğin yoklarda.. KErem bu takımın olmazsa olmazı.
Ben oyumu Kerem aktürkoglu Halil Dervişoğlu ikilisinden yana kullanıyorum mesela. İkisi de çöp. Diğer ikili ise Zaha , tete bu ikisi de ikinci çöp
ya arkadaşım halil ve kerem varken gs topu ayağında tutuyor çok pozisyona giriyor sorun okan hocanın oyun tarzında.. mertesni yedeğe çek halil serbest adam kerem solda barış sağ.. forvette baranı koy icardi gelene kadar..
Bu 4 çöp gönderilip yerlerine daha iyi oyuncular alınmalı. Bu arada beni en çok hayal kırıklığına uğratan kişi Zaha oldu. Yaw diğer üçü kerem aktürkoglu, Halil ve tete nin çöp olduğu zaten belliydi. Ama Zaha yı çok iyi bekliyorduk maalesef defansçıları geçmek için sürekli cebelleşiyor
sana diyorum özelikle yabancılara yedeğe çekilmeli çok şımardılar
Maalesef ki hücum hattımızın hepsi çöp olmuş. Defans ve orta saha sağlam ama hücum hattı 5 para etmiyor her maç 1 gol atmak için cebelleşiyoruz resmen. Fener çok rahat buluyor golleri oysaki
fenerin maçındaki takım nerde bize karşı oynuyan nerde arada çok fark varr.. fener bizle 100 tane maç yapsa 1 tane ancak kazanır
Kimse bunu umursamıyor işte. Herkes sadece sonuca bakıyor.
futboldan anlıyan umursar.. fener avrupada bir halt yıyemez bu şekil gs acilen transfer yapmalı
Üstelik Fener baya iyi organize oluyor. Galatasaray tiki taka pas yapmakta çok zorlanıyor. Galatasaray bu oyunla şampiyon olsa bile içim rahat şampiyonluk kutlayamam mesela
İyi pas yapıp iyi organize olmak şart
amma abarttın bizde çok eksik var 1 iki maça toparlanır merak etme
Valla ben endişeleniyorum takım bir türlü iyi pas yapıp organize olamadıkça
Umarım dediğin gibi olur da düzelir
rahat ol biraz sıkıntılar var düzelir
Bu Zaha ve tete ICARDI ye bir tane asist yaptıklarını şükür hiç görmedik 😏 Böyle devam ederse olmaz
ICARDI yi besleyen yok resmen
Kıskanma
Ben Galatasaray lıyım zaten. Aklımdaki ikilinin defolup gitmesi lazım yoksa şampiyon Luk hayal olur sadece
Lan yallah penguen seni fenerin şampiyon olduğu görüldümü gene Gs olacak ne hayal olur çakma fenerli
Sen ne eş"**şek bir adamsın lan a""q
Ne yani 1 gol bulabilmek için cebelleşen Galatasaray Her maç her takıma en az 4-5 gol atan fenerden daha mı iyi? Senin futbol bilginin taaaaa
Yakisikli kardeşim yanımda olsan seni ciddi ciddi döver idim. Fb Gsye karşı 3 maçtır isabetli şut bulamıyor. Bu iki takimin gücünü kiyaslayacaksan aralarındaki maçlara bakacaksın Gs gene şampiyon olacak açık bir şey bu
Umarım dediğin gibi olur. Ama fener çok iyi pas yapıyor ve iyi organize oluyorlar. Bu durum endişe verici. Ben Galatasaray ın bu sefer şampiyon olamayacağını düşünüyorum. Bak görürsün olduğu zaman buraya dönüp yüzün olmaz bana tekrar mesaj atmanda
Hulki Cevizoğlu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!