
Ben taniyorum kuzenim :D
Evet Var tanıyorum
Hayir tanımıyorum
O kadar anlattim gösterdim yinede anlamıyor :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben taniyorum kuzenim :D
Ben de biliyorum yani bildiğimi sanıyorum anlatacağım bi'saniye😂 şimdi bi kalemiz var o kaleye, kaledeki oyuncunun takımından bir oyuncunun rakip takımın oyuncusundan daha yakın olmasıymış😂 yani bir keresinde neymiş bu diye okuyup böyle bir şey anlamıştım. Şuanda da tanımına yemin ederim bakmadım😂
Top ayaktan ciktiginda kaleye yakinsa kendi arkadasi rakipten ofsayt olur :D
helal olsun :D cok tsk ederiz efenim inceliginiz icin
Cok iddali görüyorum seni, senin gibi gencleri pistlerde görmek isteriz
https://www.youtube.com/shorts/9dlnVg1yA3A
bana bole ayak uydur yeterli
Pardon ya ben tersini söylemişim kaleye vuruş yapan takımın oyuncusunun daha yakın olmasıymış. Seninki doğru benimki yanlış oldu 😂😂 zaten mantıken sayı olmaması için topu atan oyuncunun hatası olması lazım, nasıl bi mantık kurup tersini söyledim acaba ben de merak ettim şimdi😂 sen de hiç uyarmıyosun öyle karışık bir şey bu futbol😂
Birakta bilelim o kadar futbol oynadik ablacim :D
Sen bizi bahcede gördün bahcivan zanettin sanirim
Mesaji aldiysan sorun yok :D
sen onun basini dinle sadece sonunu boş ver o zaman
:D dogrudur hanim efendi siz o konumda oldugunuz icin konumunuza kimse erişemio tabi
Yalnız ben bisi anlatmiyorum konunun kahramnalari görsel olarak anlatiyor, emin ol benim tarzim öyle degil
Sadece iyi aksamlar degil saygilarimida sunarim efenim, ilginiz icin tskler. Her zaman beklerim.
Biliyorum ama en sevdiğim tanımı şu;
"Hakemin satın alınıp alınmadığını net bir şekilde belli eden pozisyon".
Bariz ofsayt olmayan durumlarda "Var" a gidip ofsayt verilip gol geçersiz sayılıyor ya...
O ofsayt bayrağını sahadaki tüm hakemlerin umumi yerlerine monte etmek istiyorum 😡
"Var" ı yersiz kullanan hakeme de plazmayla bütünleştirmek istiyorum...
Şapka cikariyorum :D
Teşekkürler teşekkürler 🙂
Çoğunluk anlayamıyor, ancak ben futbol seven kişileri severim.
cogunluk anlamiyor ama ben topu seveni severim nasil bi bakiş acisi acaba :D
Yani ben futbolu severim çoğu kadın sevip anlamasa dahi söylemek istediğim bu
cevabiniz icin tsk ederim efenim sagolun
Rica ediyorum
Eic için teşekkürler 🙏
Sezarin hakkı sezara
Teşekkürler 😇
Biliyorum 😄
hemen bi örnek alalim :D
bari bire bir kopyalamasaydin yaziyi :D :D
şaka maksatlidi efenim cevabiniz icin tskler.
Cevap
28Cevap
Ofsaytı bilen kadın tanımıyorum güncel olarak :D ama geçmişte tanımıştım
Görsele bakıpta yine anlaşılmaz 😬 rakip oyuncu karşı tarafın önünde ise topun çıkış anına bakılır, top çıktıktan sonra rakip oyuncu öndeyse ofside oluyor 😬
Ben hâlâ anlamdım
@Sarcckmim_srdl bak görselde ayağında olan oyuncuya bak en altta adam tam topa vururken (ofsayt degil) olan kişi, çizilen çizginin önünde olsa yani beyazlı oyuncunun önünde olursa ofsayt olur
Top nerede
@Sarcckmim_srdl en sag alta bak lacivertli oyuncunun ayagindA :D
Ha anladım anladım yani internetten arastip
Futbolla maçlarla filan hiç ilgilenmiyom ama biliyorum. Nası bildiğimi bilmiyom ogrenmisim bı şekil.
He pardon ben daha farklı bir şey olarak biliyordum şimdi internet baktım. Aslında hemen hemen aynı ama benim bildiğimden daha değişik
yine hic şaşirtmiyorsun beni :D
Ofsaytı bilmeyen kadın olamaz aslında , sadece ofsaytı anlatmasını bilmeyen erkek vardır , geçen maç izlerken bir kadına anlattım maç izlerken ofsaytı , aslında çok basitmiş dedi herkes senin gibi anlatamıyor dedi ,
Kendi adıma konuşayım, ben ofsaytın ne demek olduğunu bilmiyorum :D
Gayet dogal tabi efenim, ögrenmenizede gerek yok zaten :D
Toptan önce çizgiyi geçince noluyor du? Jsjsjs benim aklımda o var
Hangi cizgi :D :D
Cizginin biri işte Frketmez
Evet tanıyorum her aynaya bakışımda görüyorum kendisini 😂
ince cevap veririm diorsun yani
Son dönemde kızlar öğrenilecek ilk 100 bilgi listesine ofsaytı da ekledi. Bilmeyen azdır bence. Ne diyelim o da onların istemezüklükleri.
benim kafama girmiyor ofsayt, bana çizerek anlatanlar oldu hayatıma girmiş geçmişimde ki erkeklerden gene de anlamadım
Bilenler var ama biliyorum diyenlerin çoğunun da bilmediğini gördüm. Benim için Bilmesinin de hiç bir önemi yok ayrıca.
Erkeklerin de anlamadığını var kayıtlarında gördük. :D :D :D
Annem'i bilirim bir dönem bir takimin baskaniydi.
bu pozisyon beşiktaşa göreyse ve gol olduysa ofsayt
canım olmayan biri rahatlıkla çözer, ben de sevmem futbolu ama basit bişey yani
Bazıları fanatik her şeyi biliyor yaa🤪
yok yahu internetten okuyup paylasiyorlar bakma sen :D
Tanıyorum hatta hakem
isim alalim
Söylemem
Ben biliyorum ve anlaması da zor değil ki 🎈
anlat hadi :D
skasldkjaskdjalskdjalsdasldkdhs efenim cok tsk ederiz aydinlattiniz bizi sagolun varolun
internetten baktigini biliyorumda neyse :D
Futboldan hiç anlamıyorum
Çok iyi bilenler var
Tanıyorum yakın arkadaşlarımdan
Yakın arkadaşım çok iyi biliyor bende ondan öğrendim ama unuttum sonra
Benimkiler biliyor
Tanımıyorum yani sormadim ama
Tanımıyorum, ben de bilmiyorum zaten. 😁
Akrabalarımin çoğu biliyor.
Hayır tanımıyorum henüz denk gelmedim
Ofsaytı en iyi kadınlar bilir.
Tanıyorum, ben✋️
Ben bilmiyorum kardeşim biliyor galiba 😃
Sayıları çok olmasa da var.
Bennnn 😂
hemen bi örnek alalim efenim
Kiamam ya adamin evli oldugunu nasil anliyamiyorsunuz arkadas cokmu prfosyonel karsinizdaki hadi beni gec o kadar dersini aldimda o nerden tecrübe kazanmis acaba
Bariz ofsayit hemde nan cizgiye bile gerek yok :D :D
100 kere anlattılar yine anlamadım
Anlatanlarda iş yokmus :D
Hayır tanımıyorum çünkü bende bilmiyorum..
Evet ben, o kadar zor bir şey değil
Tanımıyorum.😃
Evet
Tanımıyorum
Hatirlamadim birden soru gelince
Evet
Çok tanıyorum
Eski kız arkadaşım futbolcu 😅😅
Tanımıyorum
Denk gelmedim hiç
Benn tabikii :^)
Ben.
Ofsaytımsı
Ama var
Tanımıyorum
Ofsayt ne demek ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?