maçı izliyorum tete çıkmalı bir şey yapamıyor.. vede atom karınca çok cılız kalıyor sarısı var çıkarılsın yoksa 2ci sarıdan atılır hakem zaten ingilizlerden yana
kankacım ben futbolcuyum ayrıca evliyim yani kocamdan başka hiçbir erkek umrumda değil geçimimi de futboldan kazanıyorum olanı söylüyorum yani kendi hemcinsime değil bir şey bilmeden konuşan hemcinsime sallıyorum yazık kafana
Sadece ben değil az önce instada Galatasarayin postlarına bakıyordum herkes çıkmasını söylüyor bir şey bilmeden konuşan sensin yani bide futbolcuymuş ay haspam tek amacın hemcinsini aşağılayıp ilgi çekmek
Sana noluyo ya benim lafimla bana cevap vermeler falan hahahs maçı sırtlayan icardi bu arada popondan izlemissin maçı şimdi ağlayarak günlüğüne yazabilirsin 😘
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
maçı izliyorum tete çıkmalı bir şey yapamıyor.. vede atom karınca çok cılız kalıyor sarısı var çıkarılsın yoksa 2ci sarıdan atılır hakem zaten ingilizlerden yana
bütün maçı boey kerem ve icardi sırtlıyor zaten
angelino çok korkar oynuyor zaha tek kalıyor zaha ve boey aynı kanatta olsa çok daha iyi olur
Gs alicak zaha ve icardi içlerinden gecicek ama keremi çıkarsınlar artık
max tc kızı maç bilgisi mk
kerem olmasa nah gelirdik bu maça kadar
Tc kızıyla ne alaka mk herkes aynı şeyi söylüyor bende maçı canlı izledim ayrıca sende kızsın kendi hemcinslerine sallayınca erkekler düşmüyor
Keremi kötüleyen yok zaten ama bu maç heyecan yaptı kerem - mertens değişimi lazım burada max tc kızı sen oluyorsun
kankacım ben futbolcuyum ayrıca evliyim yani kocamdan başka hiçbir erkek umrumda değil geçimimi de futboldan kazanıyorum olanı söylüyorum yani kendi hemcinsime değil bir şey bilmeden konuşan hemcinsime sallıyorum yazık kafana
tamam bacım sen dedin diye çıkarttı şu an
Sadece ben değil az önce instada Galatasarayin postlarına bakıyordum herkes çıkmasını söylüyor bir şey bilmeden konuşan sensin yani bide futbolcuymuş ay haspam tek amacın hemcinsini aşağılayıp ilgi çekmek
tüm maçı sırtlayan kerem onun golüyle hareketlendik ağlayarak günlüğüne yazabilirsin
Sana noluyo ya benim lafimla bana cevap vermeler falan hahahs maçı sırtlayan icardi bu arada popondan izlemissin maçı şimdi ağlayarak günlüğüne yazabilirsin 😘
ndlxjmwlxow penaltıyı kaçırdı ya ne konuşuyorsun kaleyi tutturamadı adam
Ardından 1 dk geçmeden gol attı PUAHAHSHDH
united cinconlarin içinden geçer
geçemezse bana veriyor musun
Strapon fantezisi var bende olur
gs skti geçti 3-2 şimdi ağlayarak günlüğüne yazabilirsin 😘
nolduuuu
nspsnwld yazıık
😂😂 tebrik ediyorum
Tabiki beraberlik bekliyorum ama GS de alırsa sürpriz olmaz
ben galibiyet bekliyorum ya ama yenemiyorsan yenilme işte
zamanında milanı yendik mk neden yenemiyelim
m. udt bir şey yok milani yendiğimiz takım takım di ruh vardı bir hırs vardı ama şu an da bu eksik
Kupon yapmıstım ilk yası manutd diye yattık gitti 500tl
nsşxxmwşldıwğp cimbom alır
İnsallah hayırlısı
kazanacaz insallah
amin insallah
berabere bite. r
yenemiyorsan yenilme işte
evet
Gs alır
Ne zaman maç
şu an
ilk yarı bitti az önce
exxen çöktü diye tv8.5 da yayınlanıyor
Man Utd ye bastım