Olmasını cok ıstıyorum bu yolda da emın adımlarla ılerlıyor, normal sartlarda kesın sampıyon olur derdım ama hakemlerın ve federasyonun gs yı kayırarak yaptıgı hareketlerden dolayı sampıyonluktan emın olaımyorum
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Üstadım zaten bu paralel olan bütün yapılar yüzünden bizler hiç bir şeyden emin olamıyoruz aslinda haklı ve yerinde bir tedirginlik. Daha önce de aynı senaryo yaşanmışti çok hızlı başladık fakat şampiyonluğu resmen baskalarina verdiler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Olmasını cok ıstıyorum bu yolda da emın adımlarla ılerlıyor, normal sartlarda kesın sampıyon olur derdım ama hakemlerın ve federasyonun gs yı kayırarak yaptıgı hareketlerden dolayı sampıyonluktan emın olaımyorum
Üstadım zaten bu paralel olan bütün yapılar yüzünden bizler hiç bir şeyden emin olamıyoruz aslinda haklı ve yerinde bir tedirginlik. Daha önce de aynı senaryo yaşanmışti çok hızlı başladık fakat şampiyonluğu resmen baskalarina verdiler
gene ellerınden gelenı yapacaklar, inanılmaz bır baskı var
Tadic szymansky livakovicin büyük etkisi olacak gibi bu sezon lige
Sanmıyorm ama neyse
Oluruz oluruz
Umarm ya
Fenerbahçe saha içinde her ne kadar mücadele etse de saha dışı etkenler yine şampiyonluğumuza engel olacaklar diye korkuyorum.
Her sene aynı şey ya yeter
Kardo inşallah bu sene cozecez bu sorunu
Çözemezsiniz siz
Niye la gardaş
Çöle kar yağar o yine de olamaz
O kadar diyorsun yani neden kız?
Olamaz
Yapma lan dayı 7 de 7 gidiyoruz umut vaadetmiyor mu
Zorlar ama olamaz gs olur
Hakkıyla olduktan sonra baş tacıdır
Bana ne fenevdn
olmazlar 😝