Spor Fenerbahçe bu sezon eski başarılı dönemlerine dönüş sinyalleri veriyor. Sizce başarılı olur mu, eksikleri neler? BilgiliVeren Takip Et Xper 2 Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Başarılı OLUR Başarılı OLAMAZ Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Fenerbahçe bu sezon eski başarılı dönemlerine dönüş sinyalleri veriyor. Sizce başarılı olur mu, eksikleri neler? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı. Başarılı Olur 0 0 Yorumla
PATRON79 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 98% +1 yıl Bu sene olacak gibi inşallah. Dengeyi koruru bozmazsa 4-5 hafta kala bitime şampiyonluğu ilan eder. GS ikinci olur. 0 0 Yorumla
jsena Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 95% +1 yıl Olur tabii ki. Uzun süredir beklenen transferler gerçekleştiğine göre önümüze bakmanın zamanı gelmiştir diye düşünüyorum :) 0 0 Yorumla
GiZLiZEVKLi Takip Et Guru Yaş: 56 , eic 68% +1 yıl Teknik direktör ün işine karışmazlarsa güzel bir oyun seyrederiz? 0 0 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Spor konusunda 607 cevap paylaştı. ismail kartala güvenemiyorum. bu kadrodan alınabilecek maksimum verimi alamayacağını düşünüyorum 0 0 Yorumla
kucukomerdk35 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bence bu sene başarılı olup sezon sonunda Süper Lig kupasını alacak gibi duruyor. 0 0 Yorumla
Tıpçıamasosyalolan Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 94% +1 yıl Başarılı olur gibime geliyor ama tam güvenemiyorum kalbi kırılmış bir Fenerli olarak 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Başarılı Olur
Bu sene olacak gibi inşallah. Dengeyi koruru bozmazsa 4-5 hafta kala bitime şampiyonluğu ilan eder. GS ikinci olur.
Olur tabii ki. Uzun süredir beklenen transferler gerçekleştiğine göre önümüze bakmanın zamanı gelmiştir diye düşünüyorum :)
Teknik direktör ün işine karışmazlarsa güzel bir oyun seyrederiz?
ismail kartala güvenemiyorum. bu kadrodan alınabilecek maksimum verimi alamayacağını düşünüyorum
Bence bu sene başarılı olup sezon sonunda Süper Lig kupasını alacak gibi duruyor.
Başarılı olur gibime geliyor ama tam güvenemiyorum kalbi kırılmış bir Fenerli olarak
Başarı şampiyonluksa kusura bakmayın :D
FB her sezon başı aynı sinyali veriyor