Evet hanım arkadaşlar söz sizde 🎤

Olur 🔵
Olmaz 🔴
Beraber yaparız 🏋️♂️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet hanım arkadaşlar söz sizde 🎤

Olmaz. Çünkü karşısında ki insana değer vermiyordur. Örnek verirsek ben sevgilimle vakit geçirmek isterim ama o devamlı beni ihmal edecek şekilde spor yapıyorsa, sevgili olmanın ne anlamı kaldı? Buluşmayacaksak görüşmeyeceksek beni ihmal edecekse neden sevgili oluyoruz? Kısacası bana saygı duymuyor sırf sevgilisi olsun diye biriyle çıkmış canı keyfi ne zaman isterse o zaman görüşücez anlamı çıkıyor. Yapsın sporuna devam etsin, böyle insanlar zaten mümkünse sevgili filan uğraşmasın bile. Sporu bu kadar saplantılı hale getirenlere de hitafen senin etin ne budun ne profesyonel değilsin yarışmacı değilsin bakıyorum şimdi ki çoluk çocuğa arkadaşlarıyla görüşmüyor, ailesiyle oturmuyor konuşmuyor sosyal ilişkileri bile yok doğru düzgün. Neymiş spormuş soralım ne ödüllerin var? ee kem küm. Dünyanın en iyi futbolcuları olan Messi, Ronaldo gibi isimler bile ailesini, arkadaşlarını ihmal etmiyorsa bu işte bir sorun vardır bence.
Zaten profesyonel düzeyde bile olmayıp ailesini ihmal eden, arkadaşlarıyla görüşmeyen, birileriyle görüşmeyen sosyal aktivitesi olmayanlar psikolojik olarak sorunlular psikolog yardımı almalılar. Daha yoğun tempoda olan profesyonel vakit buluyorsa, olmayanlar bulamıyorsa sorun vardır. Instagramda görüyorum sürekli yok ihanete uğradım yok arkadaşlarım terketti falan filan. Acaba niye ihanete uğramış olabilir ihanet yanlış olsa da sen karşında ki insana saygı duymazsan, ilgi göstermezsen, görüşmezsen, konuşmazsan, onu devamlı ihmal edersen, değer vermezsen. Bu kişi ya aldatır ya da terkeder. Arkadaş konusu da öyle kendileri görüşmüyor sonra arkadaşlarım böyleydi diye acıtasyon yapıyorlar. Yok yalnızmışta yok öyleymişte. Ailesiyle vakit geçirmiyor anne baba parasıyla salona gidiyorlar bide instagramda acıtasyon yapıyorlar. Ergenlik çağlarını atlatamadıklarıın düşünüyorum.
Helal sana çok güzel cevap
sporuna sokayım onun orada başka kızlar denk getiremezmiyim acaba ammına kodumun doğurduğu
sevgilisini başkası ssiker kendisi başka ammlar kovalar ondan sonra kızı suçlar ee sen beni aldattında falan filan ssiktir ammına kodumun arkadan vermişi
sabah haşlanmış yumurta ile sütü içip zort zort osuran erkek modelleri konuşurlarsa ramboyuz biz derler oysa yalnızca bir yumruk vururum hastaneye bile yetişemez orada ölür
öte yandan günde iki saat spor yeterli osuruk gibi akşama kadar göte bir boxer geçirip spor aletinin başında pineklemenin anlamı yok
biz sporcuyuz kanka falan filan
Kadınların üç tane kıstası vardır aygır mangır gırgır üçlüsü. Düzenli spor yapıyorsa aygır kıstasına uyuyordur spora ve protein tozuna harcayacak parası varsa tamamdır. Kadına para yedirdikçe gırgır şamata da bol olur. Yani spor salonundan çıkmayanın evinden de kadınlar çıkmaz genelde...
Açıkçası görünüşüne önem veren kişi benim gözümde everestte ama ilişki yaşamaya gelince hep bir işkillenirim. Benim beğendiğimi ya başkası da beğenirse diye😅 tabi işine gücüne baktıktan sonra sürekli spor salonunda takılmasına bir şey diyemem.
Cevap
47Cevap
Ben sevdiğim kadınla yaparım spor yapamıyorsam da kendisi gidebilir zaten
Spor oldukça ehemmiyetli günümüz erkekleri için. Yani erkek olarak doğanların erkek kalabilmesi için spor şart. Erkekler , yüzyılımızda büyük bir kimlik karmaşası yaşamaktadır, modern erkekten beklenenlerin çarpıtılarak aksettirildiği yerlerde erkeklerde çelişki ve kimlik bunalımı oluşmaktadır. Diğer yandan yediklerimiz, temizlik malzemelerimiz , hepsinde çok fazla östrojener bulunmaktadır. Hatta bir araştırmada erkeklerin testesteron seviyesinin 100 yıl önceki erkeklere göre bile 13 kat azaldığı ortaya çıkmıştı. Modern yaşam, hareketsizliği de beraberinde getirdi... Diğer bir husus erkeklerin erkek arkadaşlarıyla vakit geçirmesi gerekir bu da erkek olarak hissetmeleri için önemlidir.
Evet katılıyorum
Why not? Aksine kendine değer veren karşısındakinede değer verir ama fazla özgüven yapıp ego kasmazsa. Kendini geliştirmeyi yetersizlik duygusu ya da ben daha iyiyim ondan egosu için yapıyorsa o gelişim değildir. Ne kadar iyi göründüğü değil karakter insanı itici ya da çekici yapar. Ha sürekli kendi değerine zaman ayırıp ilgisiz bir ilişki yasatip hakettigim değeri gosteremeyecekse yook ben yapamam. Ben zaten o ilgilenmesede kendi degerimi farkındayım ancak oda bunun bilinciyle bana o şekilde davranmalı😚
Bana kızıyorlar sürekli spor ve diyettesin diye. Aşk gibi bir illet bu zorunluluk değil, vücudundaki o değişimi gördükçe daha çok yapasın geliyor
Kendi vücuduna tapan erkek ya da kadın fark etmez her ikisi de de nefret ederim tiksinirim kibirdir başka bir şey değildir Bu spor yapmak başka kendi vücudunu ilah bilmek bambaşka
Olur, ne güzel yağ yakar o, ne güzel kaslanır, ne güzel terler, cayır cayır terler hem de , cayır cayır yağ yakar, cayır cayır kaslanır💥🔥
Yağ yakıyor doğru fakat kaloriyi de gerektiği kadar alınca koruyorum, hatta kilo almak hedefim
Ekmek almaya gitmeye üşenip spora giden insanlara söylenecek laf yok.
Git bedenle çalışılan bir iş yap hem vücud hemde para yaparsın.
Spor sağlığa zararlıdır.
Bruh
Spor yapan erkek candır. Ama dengeyi bilmeyen erkekten olmaz
1.5 2 saat yeterli mesela
Ama her gün değildir sonuçta, powerlifting hafta da bir iki kez yeterli diye biliyorum
Anladım, iyi antrenmanlar
Harika olur. Öyle bi sevgilim olsun isterim, beraber antrenman yaparız. Şu reels hoşuma gitti 😎
Kız da big girl olma hedefinde ise :d ne mutlu onlara.. onun dışında sanmıyorum. Çevremdeki kız arkadaşlarımdan alıyorum bazen şikayetleri.
Hatta eski erkek arkadaşımdan örnek vereyim daha ikinci haftamızın başında ayrılmak istediğini söylemişti.
Neymiş efendim hiç vakit ayiramiyorsun, sürekli salondasın bla bla bla hatta erkek kestiğimi falan söylüyordu :D lafın kısası, erkek ve kadından olmaz.
Beraber yapmak daha iyi.
Ben girdim mi 3 saat cıkmam yeter ki modumda olayım
Yok olmaz ben hiç sevmiyorum ya çok itici bi de onlar para avcısı ve kibirli narsist olıyor bence.
yüreğine sağlık kız ♥️
Sağol 🍀
Bazıları cidden abartıyor hayatın merkezine koyuyor gerek yok o kadar abartmaya
Soru anlamsız tümce gibi olmuş, iki anlama birden geliyor
Spor testesteronu artırıyor bu anlamda gerekli. Ortalik kız gibi erkeklerle dolu :) Kendine bakan sağlığına dikkat eden erkek çekici. Ama günde 10 saatte yapılmaz tabi bu spor.. Doğa sporları yapan erkek karizmatik gelir bana çok..
Doğa sporları derken mesela?
@Cemdendeniz kayak, rafting kano..
Kas sever misin
Çıkmayan derken profesyonel değilse zaten tüm ısınması, antrenman sonrası esneme ve duş da dahil en fazla bir buçuk saat sürer bir antreman. Bu da neden bir kişinin hoşuna gitmesin anlayamadım
Evi mi yok, beraber uyumayacak mıyız neden hep spor salonu , olmaz sevmedim ben bu fikri
Olur, bence bir insanın kendi bedenine bakması kendine verdiği değeri gösterir ve ben kendine değer veren insanlardan hoşlanırım.
Olur oyun bagımlısı degil kumar bagımlısı degil bişeye bagımlı olucaksa ya spor olsun ya işi.
E bu bildiğin ezik ve takıntılı, travmatik insan modeli?
Zeka, karakter, para, sosyal yaşam, kültür bunları ne yapacağız? :)
Himm guzel soru 👍🏻
Aslinda olur olmasina neden olmasin, hatta cok bile guzel olur 🤭
Ama maalesef bide olmayan cinsleri var benim bildiklerim, oldurulamayan 😜
Olur niye olmasın azimli disiplinli erkektir. Çapkın değilse kızlar için ideal seçim
Çıkmıyorsa nasıl olacak? O çok kendine odaklanmıştır, beni düşünmez ki..
Vesikalık fotoğrafini kağıda bastırıp KAYlP ARANlYOR yazılı kağıdı Spor salonunun kapısına bantlamadan önce duşunu alıp hemen gel. Tostumu yedim bekliyorum. bu mesajı gönderirdim.😊 Gelmeyen insan değildir 😅
Onlar biraz şey ya. Demek istemiyorum. Demicem neyse (3 kere yazıp sildim :)) ... Spor lazım. Ama hayatının odak noktasına koymak, durmadan spor yapmak çok akıllı insanın yapacağı bir şey depil
Spor salonundan çıkmamak ne arkadaş
Kas yıkımı denen bir şey var. Spor dediğin maksimum 2 saat yapılır. Hadi kardiyo vs. ekle 3 saat olsun. Bunun harici spor yapan akılsızca spor yapıyordur zaten öyle cinslerle hiç uğraşmayın
Daha iyi değil mi saçma işler yapacağına spor yapması. Bence daha güzel bile olabilir
Şimdi sevgilisinden ayrılmış veya red yemiş ve tamam ya artık ben de kendimi spora adadım kimse umrumda değil mantığında olup spora gitmek kafası komik oluyor bana göre o kafada olan çok insan var fakat sadece kendini geliştirmeye ve standartlarını yükseltmeye adamış erkek çok hoşuma gider. Spor benim yapmak isteyip de bir türlü dikiş tutturamadığım alan bana göre karşımdaki değerli görünür. Kendine önem verdiğini düşündüğüm için gözümde farklı görünür o kişi.
Kendimi gördüm
Olur ben de onunla birlikte giderim benim için daha iyi olur
İşi gücü yoksa ordan bir şey çıkmaz kendini her alanda geliştirmeli
Sporcu olan insanların kendine güveni olur diye düşünüyorum...
İnsanları tanıma konusunda böyle kriterlerim yoktur
Olur neden olmasın bende çıkmam ozaman onun olduğu salondan
Yorumlarda arkadaşlar 3 saat çıkmam falan yazmiş işi bilenler zaten 1,5 saat sürer hadi sohpetle falan 2 yi geçmez idmana göre 1 saat bile durduğunuz olur
Daha iyi olur. Bir kadının tercih edeceği erkekteki başlıca fiziksel kriterler.
1. Orta ve uzun boy
2. Boy kilo endeksine uygun vücut
3. Yüksek kas kütlesi
Saatlerce durmaya gerek yok
Ne anladin o zaman o spordan
Kendini maf etmek icinmi gidiyorsun
Yoksa kendini daha fazla guclendirmek icinmi
orada burada gezmesinden ya da evde pinekleyip bunalıp bunaltmasındansa spora gidip fit kalması daha iyi, her açıdan
Saatlerce durmaya gerek yok
Ne anladin o zaman o spordan
Kendini maf etmek icinmi gidiyorsun
Yoksa kendini daha fazla guclendirmek icinmi
Sürekli vücut gelistirmek yeterli degil arada beyinin de gelismesi gerekiyor o yüzden dengeli bir bicimde gelisse iyi olur.
Fazlası kötü olur bence. Sevgilimle kafama göre yiyip içmek gezmek isterim.
Çıkmıyorsa olmaz tabiki. Erkek dediğin sevdiğine zaman ayıracak
Bence olmaz kafayı sporla bozmuşsa sporunu yapsın beni sevmesede olur
Ben her güne en az 1 saat gitmem gerekiyor…
Olmaz. Öylesine spor bağımlısı es lazim. Ben spor yapan severim ama dozunda, beraber yapardik hatta.
Saçma sapan şeyler kovalayacağına sporla uğraşsın daha ne.
Hayatını spora adsmışsa ben bu hayatın neresindeyim
Çıktıktan sonra beraber antakya döner yersek olur
Olmazbenim tarz gotlü gobekli anadolu erkeği ev babası olmalık tam
Daha güven veriyor bana
Spor salonu ile evlensin
Spora sağlık için mi gidiyor, partner bulmak için mi? Asıl mesele bu
Olur, bende gidiyorum. En azından birlikte gider birbirimize destek oluruz.
Olur tabi ki neden olmasın tabi bu spor seven kadınlara göre olur sevmeyenlere göre olmaz
İlgi göstermeyen ve bir şeylere "Aşırı" bağımlı olandan, olmaz.
Kütüphaneden çıkmayan erkek arayın kızlar okuyan insanları hayatınıza katın
Olur olur 😅 kaslı maslı olur 🤣 10 numara olur
neden çıkmıyo işi gücü yok mu bu adamı sürekli osura osura spor mu yapıcak
😁😁🤣
olmaz kaslarını değil beynini geliştirmeli
spor salonundan çıkmazsa nasıl geliştirecek, soruna göre cevapladım
Aşırı spor yapan erkeklerin , yetersizlik duygularını bastırmak amacıyla vücutları ile bu denli uğraştığını düşünüyorum
Olur ama özlerim 😂
Bakışlarına gurban olurum
Olur neden olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?