Hatırladım biraz. Siz bize ters geliyordunuz biraz. Diğer maçlarınızı bilmiyorum ama bize iyi blok yapardınız sonra çığlık çığlığa sevinirdiniz falan. Sen de ilk altidaydın genelde galiba
kısa olunca liberodan baska bisey olamiyosun chwkdhwodjwp takım iyi ya sukur uzun boylu cok var onlarda benim gibi cocukluktan beri oynayanlar o yuzden sıkıntı yokkk
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Oynamıyorum futbol oynardım
Çok oynardım , çokta severim masa tenisi kadar olmasada güzel bir spor. Servis karşılardım hep manşetlerim çok iyiydi
Superr. Tebriklerr
Çok severim oynamayı, ah şu pandemi olmasaydı hala devam ediyor olurdum muhtemelen gerçi üniversite sınavı için kesin yine bırakırdım. Liberoydum ben.
Ayy cok iyi tebriklerr
Blok mu ne o ben sürekli blok atıyomuşum kızın biri diyordu jfjf
Oo super
Ben de maçlarda blokta çok iyiyim. Sevmediğim kız karşıma gelince özellikle 😄
liberoydum smaçöre döndüm sonradan ama bırakalı oldu umarım seneye tekrar başlarız...
Umarimm
Güzel oynamıyorum ama seviyorum ben her pozisyonda oynarım
Ayy cok iyi umarim bir gun birlikte oynarizz
oynayabilme sansim olmadi simdi oynasam bile kotu oynuyorum
Alisirsin aslinda oynasan
surekli elestiri aliyorum topa cok sert vuruyormusum diye simdi basket oynuyorum
Sen bilirsinn basarilar
Ortaokulda smaçör olarak oynamıştım il ikinciliğimiz vardı sonra bıraktım işte
Vay helal
Thanks
Hayır en son 2 sene önce voleybol oynamıştım çok özledim zaten
smaçör olarak oynuyorum 4 numarada başlarım hep
Anladim
Oynardım sonra 2 kere sakatlık geçirdim ve bıraktım liberodaydim
Gecmis olsun
Çok kötü oynuyorsun birdaha oynama diyerek güvenimi zedelemislerdi şimdi Tenis oynuyorum😁😁
Allahh. Keske olmasaymis devam etseymissin. Neyse simdiki sporlarinda basarilar
Keman bile çalıyorum şu an daha mutluyum ama nedense tek Bi boşluk oluyor o da çoğumuzun olan o problemi xd
Yaa cok iyi. Takma sen kotu seyleri. Basarilar
Galp galp dolu kadehi ters tut dinleyerek vapurda yolculuk yapıyorum muk
Lisede okul takımındaydım. Smaçördüm
Anladimm
Ben de lisede okul takımındaydim. Smaçördüm. Seni de gözüm ısırıyor. Maçlarda karşı karşıya gelirdik sanki. Hangi lisedeydin?
Olabilir. Ahmet Andiçen, Ankara .
Sincan'daki mi? Ortaokul değil miydi o?
Lisede var. Sen Ankara da mısın?
Evet. Ben de Selahattin Akbilek'teydim okul takimindaydim.
Muhtelemen karşılaştık o zaman. Şaşkınım şu an 😄
Vaay bir soruyla insanlari tanistirdim :)
Evet hatırladım sizin okulu. Kaç maç yapmıştık sizinle? Kim kazanıyordu daha çok? 😁
Hiiiç hatırlamıyorum inan. Bellek o kadar dolu ki 😂
Biraz cazgir bir takımdınız sanki siz 😄
Hahah vallahi ben değildim. İrem vardı o biraz öyleydi belki ondan dolayı hatırlıyorsundur tüm takımı öyle 😂
Hatırladım biraz. Siz bize ters geliyordunuz biraz. Diğer maçlarınızı bilmiyorum ama bize iyi blok yapardınız sonra çığlık çığlığa sevinirdiniz falan. Sen de ilk altidaydın genelde galiba
İrem smaçör müydü sizde? Soyadı neydi?
Eskiden oynardım çok severim
Bende bayilirim
evet çocukken daha güzel olurdu 🥲
Oynamıyorum ama oynamak isterim doğrusu...
Oynamıyorum ama takip ediyorum
Ben o topa ayakla şut çeken kekoyum
Öğrenciyken oynardım pozisyon fark etmezdi
Fileyi çaktırmadan çeken pozisyonundayım
Prof pasörlük yaptım
Helall
Evet, genelde arkada dururum
Anladimm
Lise anılarım canlandı kızlarla az oynamadım
Çok severim 🏐✌️
Vayy superr
Evet ama işte oynayacak takımım yok maalesef
Ben baya güzel oynuyorum smaçörüm
Ayy cok iyi
Beraber oynarız
Gel
Tabii pasorun olurum
Lisede smaçördüm.
Super
libero oynuyorum 🤓🤓
Helalsinn liberolarin isi hep cok zor olmustur ya. Gerci diger oyuncular iyi ise pek sorun olmaz. Takiminiz nasill?
kısa olunca liberodan baska bisey olamiyosun chwkdhwodjwp takım iyi ya sukur uzun boylu cok var onlarda benim gibi cocukluktan beri oynayanlar o yuzden sıkıntı yokkk
Yaa evet biraz oyle. Basarilar
profildeki skz BEJQOPQ1OQKZNBSSODN92MD
YAA BILIYORSUNN
biliyorum
kız arkadaş zorla hepsini ezberletmişti
Oha iyi yapmis PAUSIJXJWNXND
Boy kaç?
Cok uzun degilim aslinda. Takimda en uzun oldugum icin pasore koydular. Birde eglencesine oynuyoruz ondann. Boy 165
Sanirim yapabiliyorum birde😊
Anladım. Takım nasıl?
Takimda liberomuz ve arka oyuncularimiz super. Kendim icin bir sey diyemeyecegim. Kanatlardaki oyuncular da idare ediyorr
İzlemek harika olurdu sizi
Ayy cok tesekkurlerr
Harika oyun be harika sporcuları izlemek iyi gelşrdi bana da çok sıkılıyorum bu aralar
Yaa umarim izleyebilirsin
Umarım ve çok isterim
oynamam
Bana hitap etmiyor.
Oynarım
Oynamam
Ben masörüm
Denizde oynarım