Fenerbahçe'nin Arda'yı Real Madrid'e vermesini doğru buluyor musunuz?

Bir Türk ve bir FenerBahçe taraftarı olarak Arda'yı kutluyorum ve bahtının açık olmasını diliyorum. Arda'nın transferini nasıl karşıladınız?
Evet. Doğru bir hareketti.
Hayır. Yanlış bir hareketti. 1-2 sezon FenerBahçe'de oynamalıydı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Fenerbahçe'nin Arda'yı Real Madrid'e vermesini doğru buluyor musunuz?
Cevapla