Futbola pek ilgim yok, hangisi daha iyi hangisini söylemeliyim acil taktikk.
Messi
Ronaldo
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Futbola pek ilgim yok, hangisi daha iyi hangisini söylemeliyim acil taktikk.
Tüm zamanların en iyisi MARADONA de ona konuyu kapat. Topun ayakkabıların sahaların ileri teknolojide olmadığı antrenman koçlarının peşinde koşmadığı yıllar da böyle bir efsane doğdu bilen bilmeyene öğretsin :)
https://www.youtube.com/embed/hEH4vJiXQGMÇok koyu bir Ronaldo'cu olarak yazıyorum bunları..
Tabiki de Messi adam tek başına Arjantine dünya kupasını kazandırdı, Ronaldo ne yaptı para için Arap ligine gitti o da anladı rekabetin bittiğini, Messi 36 yaşında hala en üst düzeyde futbol oynuyor bu rekabet çok güzeldi fakat artık bitti Messi kazandı.
36 yaşında Ronaldo premier ligin içinden geçiyordu yalnız 😄
@JorgeJesuss sonuç olarak şu an nerde
2 sene sonra kimin nerede olacağını bilemeyiz
@_SkullCrusher_ Ronaldoya laf yok ckskcnnx
@Coraline-0 sen git oje sürsene yarın bayram dkdks
@_SkullCrusher_ ah ah ne ojesi temizlik yapıyorum kckkskckd
@Coraline-0 nerden nereye vay be 😂 Allah kurtarsın madem dndnd
@_SkullCrusher_ Oy oyy sağol ckskcncnx
Al birini vur öbürüne spor... Biri dünya şampiyonu olurken türlü çirkeflikler yaptı millete röportaj esnasında hakaret etti öbürü egosu yüzünden herkesle kavga etti. Gerrardlar, Lampardlar, Tottiler bu ikisinden de çok daha asil ve karakterli oyunculardı...
Cevap
82Cevap
Messi diyebilirsin, Messi varken Ronaldo adı geçmez. Ronaldo diyenlere istatistik verin susarlar. :D
Ne Ronaldo ne Messi benim ilgimi çekmiyor. Benim ilgimi çeken tek erkek sensin. Benim Ronaldo'm da Messi'm de sensin hayatım de Daha bir daha sana asla maç muhabbeti yapmaz.😃
Abla aynı sözlerin kız için olanı da var mı :D bir gün sevgilim olursa kullanırım
Çok güzel bir sözmüş bunu mutlaka söyleyeceğim sevgilim esmer olursa da artık kelimeleri değiştirir söylerim abla :D :D teşekkkürler
erkek olsam bende açmazdım ahahaha
Nickinin bebeğimçokadisin olması lazımmış 😂
Kesinlikle Ronaldo:) Hem işini sonuna kadar hakkıyla yapmak, bu kadar başarılı olmak, dünya üzerinden bu kadar tanınan sevilen biri olmak ve tüm şöhrete rağmen insan olduğunu unutmayarak yardım edebilmek hep…şu zmnda pek de sık rastlanılan bir durum değil bu. O yüzden Ronaldo bence.
Ronaldo'nun seyir zevki daha iyi. Messi maçında sahaya ciktiginda gözüm Ronaldo'yu aradigi gibi aramıyor. İstatistik olarak messi iyi olabilir ama Ronaldo kadar kendini bana izletmez. Tarafım Cristiano Ronaldo CR7
Ronaldo hamamböceği ise Messi kenedir. Hamamböcekleri en zor şartlarda bile canlı kalır. Tabiki Ronaldo aşkım demelisin!
Ronaldo ya da Messi diyerek tarafını belli edersin..
Ama Ronaldinho dersen, ayağa kalkıp önünü ilikler..
Ellerine kelepçe vuran polisler bile ona hayrandı..
https://m.youtube.com/shorts/rxJJ3CGcTPQ
o hangisini seviyorsa o ama kuru kurur olmaz araştır da söyle ya da futbolla ilgilenmiyorum de kapat

Ronaldo de sen bana güven 😀
Messi demek iyi çocukları seviyorum efendi erkek seviyorum sana sadığım demek Ronaldo demek ben hırçınim demek popülerim demek biraz başıma buyruğum demek bence
Flört başka soracak soru bulamamış mı 😂
sen onu bana yönlendir biraz taktikler vereyim iyisi mi.
Genelde herkes Ronaldocu😂bunu diyebilirsin.
Kızların çoğu ronaldocu , onda da kas falan var diye 😂
Hayır, karakter açısından seviyorum. Messi bana çok şımarık geliyor.
Yani böyle bir sorumu vitrinde duruyor. İçimden gelerek soyleyim. Lanet olsun sizin güzel soru anlayışınıza.
Ronaldocuyum ve gerçekten Ronaldo daha iyi. Messi iyi oynaması için takımın ona endekslenmesi gerek.
Farklı cevap da verebilirsin ikisi de değil Ronaldinho de. Ya da ikisi de değil İbrahimoviç de ya da ikiside değil M'Babbe (embabbe) de 😀
Ne Messi'si Ne Ronaldo'su Ne Neymar'ı Ben Varım burada Ben de 😂 illa bir isim istiyorsan Ronaldinho kraldır de gitsin 😂
bu ne la böyle sorular mı sorulur klşsdlksdalkasd ben olsam futboldan anlamıyorsa götürürüm kendi takımımın maçına o atmosferi görür
futboldan anlıyorsa çok yakışıklıysa ronaldo anlamıyorsa messi
ikiside iyi bence kıyaslama yapmak o kadar saçma kii
Ne Messi ne Ronaldo, sen tabii ki de ona. 😄
Bu Çok Güzel Cevap😊
Enner Remberto Valencia Lastra de o anlar, tam bir G. O. A. T tır kendileri.
Messinin teknik ve bitiriciliği, ronaldonun sürati ve kafa topları😅
Ne Ronaldo ne messi onlar seni tanımamış sen onları yedek bırakıyorsun aşkım de hehhe
Messi de ki ben kaliteye önem veriyorum gösterişe değil izlenimi yaratırsın
Hangisini seviyorsan onu de eğer ikisini de sevmiyorsan ikisinide sevmiyorum de
İkisi de harika futbolcu birini seçmek zorunda değiliz
Sabri nin ronaldaya bir çalımı var efsane bence izle you tube den hemen sabri dersin 😂
Ronaldo ama benim favorim halland veya lawandowski
beynine zevkine...
Tamam. Ronaldo'ymuş.
Futbolla ilgilenmediğini neden söylemiyorsun?
Messi de. Ronaldo para için kariyerini sattı. Messi ise Dünya kupası aldı
Messi tabiki tartışmasız
Karakter
Kişilik
İnsanlık
Messi..
Merhametli adeletli olmak için ronaldo hem adam müslümaları seviyo
Furbolla pek aram yok de. Neyse o sakın neymar deme
Para ise messi Yakışıklılık ise ronalda daha ağır bence
Onun icin messici olduk bırakıldık ama messi herhalde ya Ronaldo gözümden düştü
erkekler ronaldoyu daha çok seviyor genelde
Ronaldocuyum❤️
Ronaldo ama Messici olabilir
Ronaldinho diyeceksin konu kapanacak 😎
Messi tabiki, adam GOAT.
Drogba de o mesajı alır
Cristiano ronaldo
Ronaldo demeyen futbol izlmeyi bıraksın
Kylian Mbappé de
Fake bence senin fake fotoğrafın gibi
her güzele fake demeyi tahminen ne zaman bırakırsınız
Ronaldo tabiki futbolun reisidir
Azar azar ortaya yap shhshshs
İkisi de değil sadece sen, de.
Ne farkeder ikisinden birini de işte
Pogba diyeceksin, popiş gibi kalacak😂😂
Bence Messi 🙃
Bilmiyorum demek bu kadar zor olmamalı
Direkt şunu de:
Süüüüüüüüü
ronaldo tabiki
ibrahimoviç de
aşık olur : )
Messi bu adam neyin nesi
Sabri sarıoğlu de gönülleri fethet
Valla sen Sabri de desen giderin var 🤣
Futbola ilgim yok diyebilirsin kanka 😂
Karakter dersen Ronaldo. Yetenek dersen Messi.
Kesinlikle
Tabii ki sen aşkım, demen lazım! 🙄 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?