
Türkiye
Ermenistan
Berabere biter
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Umarım biz kazanırız. ama ermenistan da formda birtakım ve ayrıca son maçlarda ne yazık ki kadro seçimini doğru bulmuyorum. ama umarım iyi bir maç verip kazanabiliriz. zaten kadromuz daha güçlü kaybedersek kendi hatalarımızdan kaybedebiliriz daha çok
milli takımdan ümitli değilim canım
Cevap
43Cevap
turkiye kazansin istiyorum daha gucluyuz bu da bir gercek ama bazen guvenemiyorum oyle bir milli takim oldukki garip sekilde son kupa sampiyonu italyayi yrner paroa adalarina yeniliyoz
2k nın başlarında çok severdim tr maçlarını artık takibimde değil
İnşallah biz kazanırız ama öyle birtakım ki hiç güven vermiyor açıp izleyesim gelmiyor
iyi oynayan kazansın gönlümüz ulusal takımda elbette ama
Bilmiyorum maçla alakam yok ama milli takım olduğu için Türkiye kazansın isterim
Abla umarım biz kazanırız Ermenistan da kimmiş ya gerçi belli de olmaz milli takım saçmalıyor bazen
Kötü ama ermenistan. Futbolu çok iyi oynuyor. Ceza sahası, ve orta sahada çok iyi oyuncuları var.
Yenilmemiz için her türlü pisliği yapicaklar rahat bir mac olmucak. Ama kazanırız
Yenilirlerse ülkemiz milli takımsız kalır diye düşünüyorum. Taraftarımız bu durumu affetmez.
Sen rus değil misin
@Yamahamotocross Hayır, Türküm.
İsmin rus ismi ama
Annem Rus. Adım Masal Talia soyadım Polat kullanıcı adı olarak da Masalı direkt aldım Talia'nın lia'sını aldım. Polat'ı da Rusya'da yaşıyor olsaydım Polatova şeklinde telaffuz edileceği için bu şekilde kullandım.
Aaa iyiymiş ne güzel 😂
Türkiye bu gruptan birinci çıkmazsa zaten defolup gitsinler
Hırvatistan var nereye 1. oluyorlar
Aradaki kalite farkına bakıp yorum yaparsak tabi ki Türkiye.
Ermenistan gibi takıma en az 5 tane sallamaliydik.
Korka korka aldık
Bizimkilerde iş yok
O maçı canlı izlemek isterdim
Saat sekizde TRT1 de
Ha pardon :)
Canım maç kaçta ve hangi kanalda 😘
Saat sekizde TRT 1 de
Teşekkür ediyorum canım çok sağol 🥰🫶🏼😘😘😘😘
Türkiye kazanmasını çok istiyorum
Tabikide Türkiye
alırız... almalıyız...
Hırvatistan 4 atar.
Bi zahmet kazanalım yani.
Canım Türkiyem almazsa valla ağlarım :(
Umarım biz kazanırız umarım diyorum:)
Türkiye'm❤️🇹🇷🇹🇷🇹🇷
İnanmak istediğim için Türkiye!!
Biz kazanırız inşallah 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Türkiye kazansın isterim
Türkiye içinden geçer ermenistanın
ermenistana da yenilmeyin artık ya 😂😂😂
İzlemeye gerek yok, zaten kazanan belli.
İzleyemiycem ama kalbim Türklerden yana❤✊🏻
Eh bir zahmet şu maçıda kazanalım yani.
Macera aramayın Ermenistan kazanır
Kaçaktan oynayın Türkiye eser geçer 💪💪💪
Alacağız inşallah 🇹🇷
Bizim kazanmamız lazım
Bence 2-1 yeneriz. Son golü Kerem atar.
Türkiye 2-1 alır maçı
Ermenistan
Bir golü yedik bile
Kadro iyi, her şey olumlu ama Kuntz ile olmaz.
Ermenileri ham yaparız😂🤣😃
demiştim size
An itibariyle ile delik deşik ediyoruz
Gel maç oynuyalim apla tek kale
Güzel ülkem farkla kazanır
Türkiye
Türkiye koyar.
Kalbimiz Ülkemizle
Biz kazanırız
Türkiye
Biz kazanırız
Kazancaz
Çünkü onlardan çok güçlüyüz
🇹🇷
Bir zahmet
Türkiye
Berabere kalır gibi
Türkiye kazanır
Türkiye
Bir zahmet yensinler
Türkiye
2-0 Türkiye alır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?