Güncellemeler
+1 yıl
Fenerbahçe 1-0 kazandı.
UEFA Şampiyonlar Ligine tekrar 2 takımla katılıyoruz.
Teşekkürler Fenerbahçe
UEFA Şampiyonlar Ligine tekrar 2 takımla katılıyoruz.
Teşekkürler Fenerbahçe
Güncellemeler
+1 yıl
Bu sezon Ülke Puanına Katkı Yapan Takımlar
Fenerbahçe 21 puan
Başakşehir 17 puan
Sivasspor 10 puan
Trabzonspor 8.5 puan
Konyaspor 2.5 puan
Beşiktaş 0 puan
Galatasaray 0 puan
Fenerbahçe 21 puan
Başakşehir 17 puan
Sivasspor 10 puan
Trabzonspor 8.5 puan
Konyaspor 2.5 puan
Beşiktaş 0 puan
Galatasaray 0 puan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Fenerbahçeliyim ama turu geçeceğimizi düşünmüyorum
İlk maçta ilk yarıdaki net pozisyonlardan yarısını atsak geçeriz. o, 2-0 çok aldatıcı bence. Neden olmasın diyorum ben
Üstümüzdeki ataleti atamıyoruz. Bir bahtsızlık var bir uğursuzluk var ve bu böyle gidiyor. 10 sene oldu benim ömrümü yedi bu takım. Artık hiç bir şeyi umut etmiyorum. Nasip diyelim
öyle evet, hocanın aklı brezilyada, dünya kupasından beri bu böyle…
Son 20 dk tur el değiştirebilir
Ülke puanı açısından atlaması gerekli bence.
gerçekten öyle, bu sezon iyi puan topladık ve ilk 10 dayız, inşallah en azından elensek bile bir galibiyet ile ülke puanı katkısı veririz
Korkum 2-0 öne geçip son dklarda çok düşüyoruz 2-1 olması ama 3-0 la turu geçeceğimizi düşünüyorum JJ güçlü orta saha ile çıkarsa bide mümkünse tek forvet en kötü uzatma diyorum. 3-0 olsun biizm olsun
ilk maçta ilk yarı özellikle çok net pozisyonlarımız olmasına rağmen son vuruşlarda kötüydük ve maç istemediğimiz bir sonuca döndü ama bugün o pozisyonların yarısını atsak turu geçeriz. Tabi şu kaygımda var maçı tura getirip olmadık bir gol yeyip elenmek. Umarım başarırız 😀
Aynen 2. Yarı tamamen kötü hamleler öyle oldu 2. Gol zaten ofsayt bakalım vurduğumuz gol olsun artık yüzümüzün gülmeye ihtiyacı var çeyrek finale kalırsa şampiyonda olabilirz o havayla
turu geçersek biraz da kura şansı bakacağız artık. Hocanın aklı takımda değil gibi bu canımı sıkıyor ve bu durum FB ye zarar vermesinden korkuyorum. Dünya kupasından beri adam değişti sanki 🙄
Yazlık kupanın son 8 ine bayağı iyi takımlar kalıyor
Bence de hoca mayısı bekliyor gitsin herşeyden soğumuş gibi aykut kocamını istiyorum ben
bu sezon şampiyonda yapsa gitsin bencede ama hocanın bu tavrı yarıştan koparmaya sebep olabilir, bu gerçekleşirse kötü olur
Hocanında ligdeki durumu da etkiliyor olabilir onun için geldi
Batshuayi de sakatlandı zaten Fenerin büyük maçlar da gol bulamazken bu akşam turu geçmesi çok zor
Hadi fenerim hadi goççum
sen gaz mı veriyon 🤔
😀
Pıffff
😎
başaracağız
alır
izleyip görelim haydi Türkiyem
Sanmıyorum ama her şey olabilir
güzel yorum 😂