Kadın forması mı almalıyım erkek forması mı? Hangisinin kalıbı iyi durur?

Arkadaslar selam cok acil yardima ihtiyacim var. Yasadigim sehirde Fenerium olmadigi icin internet sitesinden forma alacagim boyum 1.60 kilom 52 kadinim ama kadin formasinin arkasina yazdirmak istedigim isim sigmiyor. S beden erkek formasi almak istedim ama internette erkek formasi kaliplarinin cok buyuk oldugunu ve cuval gibi duracagini yazanlar olmus hatta kalibi daha guzel diye erkeklerden bile kadin formasini tercih edenler varmis. Sizce ne yapmaliyim benzer bedene sahip oldugum birileri aydinlatirsa cok sevinirim biran once siparis vermek istiyorum.
Kadın forması mı almalıyım erkek forması mı? Hangisinin kalıbı iyi durur?
Cevapla