@Emir_Timur la daha elemeleri bile gecemeyip direk alt kupaya dusuyorlar niye bos yapiyorsun. gs bildim bileli sistemi olmayan sokak futbolu oynayan bir takim. adamlarin keyfi varsa oyunu aliyorlar yoksa yok.
Şöyle diyim gs nin kötü olduğu yıllarda avrupada diğer takımlar daha kötü imiş ki onlar hak kazanamamış şampiyon olup sonuçta.. Elemeleri geçmek? Hiç bir Türk takımı çok şanslı kura olmadan geçemez bir iki gs fb ts bjk karma yap yine cl de tokat manyağı olursun CL Türklere 5 gömlek büyük artık sen Uefa ve konferansta puan toplamaya bak avrupanın arka bahçesisin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Galatasaray kazanır.
İki formda takım. GS evinde oynuyor avantajlı ve gol yememiş bir takıma karşı oynayacağız. Zorlansa da 2-1 kazanacağımızı düşünüyorum. Bastır cimbom
konya son dakıka beraberlık alacak
ilk yarı gs ver
ıkıncı yarı konyaya
komısyonumu at
keşke galatasaray yenilseydi avrupaya gidip ulke puani dusuruyorlar bos yere bu sene yokta bir rahatladik
Aynen o yüzden Avrupa da en büyük başarılar sadece Gs de ve geçen sene avrupanın içinden geçen tek Türk takımı gs
@Emir_Timur la daha elemeleri bile gecemeyip direk alt kupaya dusuyorlar niye bos yapiyorsun. gs bildim bileli sistemi olmayan sokak futbolu oynayan bir takim. adamlarin keyfi varsa oyunu aliyorlar yoksa yok.
Şöyle diyim gs nin kötü olduğu yıllarda avrupada diğer takımlar daha kötü imiş ki onlar hak kazanamamış şampiyon olup sonuçta.. Elemeleri geçmek? Hiç bir Türk takımı çok şanslı kura olmadan geçemez bir iki gs fb ts bjk karma yap yine cl de tokat manyağı olursun CL Türklere 5 gömlek büyük artık sen Uefa ve konferansta puan toplamaya bak avrupanın arka bahçesisin
Futbol artık fazlası ile endüstriyel Türk takımlarının CL de gücü yetmez gerçek bu
Sal aksın aw
Sonuç ne olur bilmiyorum ama zaten olan kalabalığın üzerine ekstra bir kalabalik. Her cuma günü bıktım.
GS iyi basladi cabuk gole ulasti ama Konya spor toparlandi, harika oynuyor. Cok zevkli harika bir mac oynaniyor, baya goller olacak.
Konya alacak gibi, baya toplar direkten, kaleciden döndü, 4:1 olabilirdi
Konya görünce bana bi heyecan geliyo:d umarım gs kazanır
Hmmmm okeyyyyy cimbomm alsinnnn aynennn ☺️☺️☺️
Şu an mactayim 🤣
Galatasaray yener.
Sehic kırmızı yer.
Kuşlar ağlar.
Dünya bir süreliğine güzelleşir.
net kazanamazdı
Bu yüzden 1.1 olduktan sonra 2 orandan ms bastım
Beşiktaşlıyım ama konyaya şimdiden geçmiş olsun diyorum :)
Konya, Aslan yuvasından sağlam çıkamaz..
#Vesselam
6 maçtır kaybetmeyen hatta gol yemeyen Konya, Galatasarayla oynamamış bir Konya'dır..
Sağlam çıkamaz demiştim, çıkamadı..
Her maç olduğu gibi Galatasaray hakeme rağmen yinede kazandı
Maç mı varmış, yine manitle konuşamayacaz desene🤣🤣
Konya alır zor takım yenilgisiz ligin en iyi takimlarindan
Galatasaray Konya sporu mafetti yedi bitirdi.
futbol ılgılı alanım degıl ben daha çok doğa sporlarını seviyorum :)
Aslanlar kükrer ve galip gelirler 🦁
Hakemler Cimbom u şampiyon yapacak
Konyaspor kazanır umarım
bence berabere kalırlar
Berabere olur, Konya sağlam pabuç
iyi oynayan kazansın
kağıt üstünde gs
İçimden beraberlik geçti
Hayirr yaaa oyleee demeeclutfennn icardiii patlatsinnnn
Galatasaray 0 konyaspor 5
Galatasaray alır elbette
Galatasaray net alır
Galatasaray alır
Konyaspor diyenler ağlıyor :D
Gs 💛❤
Galatasaray 2-1 yener
Gs alır
Galatasaray alır
Kazandık 💪
Al gs 🧡❤💛
Konyaspor ❤️🔥
kesinlikle berabere
Berebere net.
Konya alsın
2-0 gs alir bence
Aşkım kazansın
konya zorlanmaz
Berabere kalırlar.
Galatasaray kazanır
Konyaspor kazanacak
Galatasaray alir
GS kazancak
Gs 2
Konya 1
Galatasaray kazanır
Brüt kazanabilir.
Cimbom şanşlı alır
3-2 bu maç
Galatasaray alır