Fenerbahçe uzun bir aradan sonra Şampiyonlar Ligi'nde. Kiev ise savaştan yeni çıktı. İki tarafın da motivasyonu tam. Sizce hangi takım kazanır?
Fenerbahçe
Dinamo Kiev
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fenerbahçe uzun bir aradan sonra Şampiyonlar Ligi'nde. Kiev ise savaştan yeni çıktı. İki tarafın da motivasyonu tam. Sizce hangi takım kazanır?
Fenerbahçe kağıt üzerinde iyi kadro kurdu ve oldukça fazla sayıda hazırlık maçı yaptı fakat maç yaptığı rakipler kendisinden oldukça zayıf takımlardı yani bu hazırlık maçları sezon için ve Kiev maçı için çok referans olabilecek maçlar değil diye düşünüyorum.
Mücadelenin Kiev'in sahasında olmasından ötürü ve daha önceki Kiev maçlarında da hakemlerin Kiev'den yana takdir haklarını kullandığı düşünülürse, Fenerbahçe'nin en önemli stoperinin de gitmesiyle favorinin Kiev olduğunu düşünüyorum.
Umarım Fenerbahçe mücadeleyi kazanır.
Fanatik Galatasaraylıyım Fenerbahçe’nin kazanmanı istedim Sonuçta ülke puanı yükselmek çok önemli Ama Kiev’i yeneceğini düşünmüyorum Kiev tur atlayabilir Adamların Avrupa tecrübesi var Fener 10-12 senedir şampiyonlar ligine gidemiyor bu yüzden dinomo Kiev diyorum
Beşiktaşlıyım. Ama dışarda oynayacak tüm takımlarımız bizi temsil eder. Trabzon Fener vs diğerleri hiç farketmez hepsi biziz. Bu akşam maçı izleyeceğim. İnşallah Bizim takımımız Fenerbahçe kazanacak. Şimdiden başarılar sarı kanarya. Ayağına taş değmesin.🙏
Cevap
43Cevap
Dinamo kiev
Fenerbahçeli değilim ama gönlüm onlardan yana. Bu galibiyeti eve getirin çocuklar!
Fenerbahçeli değilim ama gönlüm onlardan yana. Umarım Kiev kazanır <3
Ukrayna'ya tüm dünya tarafından sempati duyuluyor ve maçın hakemi de maalesef İsveçten atandı. Ukrayna halkı için moral açısından çok duygusal kararlar ortaya çıkabilir, bunlar Fenerbahçe için büyük dezavantaj demek. Hiç belli olmaz yani..
Jesus baba + uefa'nın fenerin yıldızlarını saymaması, fenerin as kadro ile çıkacak olması. Bu maç spordan öteye geçti psikolojik olarak, öfke ve güç gösterisine dönüşür. Fener alır bence.
Fenerbahçe avantajla döner.
Bol sanş Fenerbahçe’mize…
Bu turu geçersek sturn grazıı rahat geçeriz
Benim tanıdığım Fenerbahçe bu maç 3 tane yer evinde de berabere kalır daha en baştan elenir ama bakalım bir şeyler değişmiş mi
Fener bahçenin 5 yıldızı var. Kesin onlar kazanır :D
Feneri destekliyorum, tabi ki ama Kiev alacak bence
Eskisi gibi heycani kalmadi.. Nolursa olsun boş ver
Bir Galatasaraylı olarak Fenerbahçe kazansın isterim
Fenerbahçeliyim ama lucescunun çocukları affetmez gibi bence
Fenerbahçem bir puanla dönerse ki mümkün Kadıköyde işi bitirir
Inşallah fb kazanır ama ilk yarı 0-0 maç sonucu d. kiewin 1#0 kazanacagini düşünüyorum
Gönlüm Fenerbahçe’nin kazanmasından yana ama gerisini Allah biliyor
Konu hakkında hiçbr bilgim yok ama Kiev alır diyorum ismi baya afilli öyle bir hissiyat verdi
Ahahaha hiç güleceğim yoktu
@AritzAdurizz Ben hep böyle tahmin yürüyorum ve tutuyor aksam bak şimdi
İyiymiş ama Fenerin zaten bu takıma yıllardır şansı tutmuyor ondan değildir emin ol merak etme sen 😂😂🤣
San Marino Almanya maç yapsa sence hangisi yener?
Senle efsane kupon yapılır ama 😀
Türk futbolseverlerin en sevdiği deplasman kiev deplesmanıdır gidemeyenler en azından ekran başında tüm desteklerini vereceklerdir 😂😂🤣
@AritzAdurizz Ben 6. sınıftayken kuzenimle yapmıştık ve baya bir para almıstı o zamana göre sonra buyuk kuzenim onun abisi yani kumarbaz mı olacaksınız dedi bir kızdı bağırdı birdaha oynamadık 😂.
Sonuçta ben tahmin ettim yani kiev miev bilmem anlamam tahmin sadece
Berabere biter 😁 birden sorunca karar veremedim
Biz de kumara karşıyız hep karşısından oynarız =)
@AritzAdurizz Ben kücuktum zaten kuzenimde 20 li yaslardaydı ya da 18 19 günahi ona
Günahları atacak bir enayi bulduysak bizim günahları da senin kuziye atalım =)
Feneri işaretledim ama beraberlik ihtimali daha yüksek. Deplasmanda sanmıyorum Fenerbahçe'nin kazanabilecegini
Gavuru destekleyecek halimiz yok, umarım kiev kazanır..
FB Avrupada boyunun ölcüsünü alir döner.. Bildigimiz FB
Türk takımları bu senelerde baya değilti eskisi gibi performansları yok ama iki takımada başarılar diyelim
Fener alacak göreceksiniz 😃
Heyt be aslanlarım💥
Fenerbahce cnmm
Umarım fener bizi hüsrana uğramaz 💛💙
Fb li değilim ama kazansın isterim
Fenerbahce kazanabilir
Feber kazanır gayet iyi kadro kurdular
kiev abartilacak bir takim degil
kiev savasdan cıktı mi :)
Fener gibi ama zor. mac
İnşallah feberbahce galio gelir
Zor bir maç. Burdan beraberlik çıkarsak bile kafi.
Maç kaçta bacım?
mac kievdeyse kiev alır
HAYDİ FENER TÜM KALBİMİZLE SENİNLEYİZ
tabi ki fenerim
Kiev
Fener tabi ki
Fb 1-kiev 7
Yok ebenin damı
E oyle fb hakediyor cunku istek yok takimda
7 çok abartı oldu bir sevilla değil sonuçta sevilla bile yedi atamadı
Iste fb de o istek olmadigi icin 7 tane yesin akli basina gelsin o 2008 i cok ariyorum ben
Gelirmiş ki hiç sanmıyorum
Gelecek bekle 60 yil sonra
Ohooo ölme eşeğim ölme yaz gelede yonca yiyesin Türkiye diye bir ülke kalmaz o zamana kadar
Ulkemizin kapasitesi bu kadar yapacak birsey yok
Bilemem ama Fenerbahçe kazanamaz gibime geliyor
Başarılar
Dinamo Kiev
Fener bahçe
Dinamo Kiev alır
Gol atan kazanir
Gönlüm Fenerbahçe'nin kazanmasından yana
Tabiki FB
Kiev alır
fenerbahçe
💛💙 Fenerbahçe.
Fenerbahçe tabiki
Tabiki FB
Fener bence
Fenerbahçe bee 💛💙
Fenerbahçe
Kesinlikle FB
Dinamo alır
Maalesef kiev
feneri hoplatırlar
Tabiki fener!
Fenerbahçe
lucescu öperrrrrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?