
Manchester City vs Real Madrid
Liverpool vs Villarreal
Real Madrid
Liverpool
Manchester City
Villarreal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

4 TAKIMINI DA SÖYLE ÖZETLEMEK GEREK:
MANCHESTER CİTY : FAVORİ ler yıllardır bu kupa için para harcıyorlar 10 yıldır ortalama ve bu sene ilk kez bu kadar yolu açık görüyorum.
LİVERPOOL : Gerçekten yenemicekleri takım yok villareal ters gelebilir ama onlara karşı.
REAL MADRİD : BENZEMA BU yıl bu kupayı alarak tarihe geçmek istiyor gerçekten İNANILMAZ oynuyorlar MODRİC de yıllanmış şarap gibi oynuyor Çok istiyorum madridin kazanması.
Villareal : Grupta son anda cıktılar atalantayı yenerek Sonra İtalya da 0-3 gibi JUVENTUS u yendiler inanılmaz bir skor Sonra BAYERN i ilk mac ezerek 2. Cİ macta kapanarak geçtiler rakipleri şimdi daha zor. Ama alırlarsa UNAİ EMERY HEYKELİNİ DİKECEKLER.
Gönlüm MADRİD den yana.
Manchester City - Real Madrid maçıCity hem deplasmanda berabere kalır evinde alır diye düşünüyorum. Real'ın bu City'i eleyebileceğini düşünmüyorum. Liverpool - Villarreal maçıVillarreal iyi defans yapıyor farka gidemez Liverpool. Bayern maçını takip etmişlerdir, onların yaptığı hatayı yapmazlar. Toplam 2-0 alırlar diye düşünüyorum. Finalde Manchester City- Liverpool olur. Yine 2 İngiltere takımı. Geçen maçta City çok daha iyi oynamıştı. Ama kazanamamıştı. Bu sefer kazanabileceklerini ve o kupayı alabileceklerini düşünüyorum.
Söylediklerinin bir kısmına katılıyorum bir kısmına katılmıyorum. Liverpool kısmı tamam ama Madrid'de Benzema-Modric-Junior çok iyi oyuncular. Benzema hemen hemen her maçta gol atıyor Modrid sayesinde. Dün City Atletico karşısında pek bişey yapamadı, Atletico az kalsın gol atıp maçı uzatmaya götürecekti. O yüzden ben finalin adının Madrid-Liverpool olacağını düşünüyorum ve Liverpool'un tokatlanacağını düşünüyorum.
@gencoyn-135 Madrid tüm futbolcularıyla birlikte savunma yaptı o yüzden o.
Evet Real tehlikeli ama City çok daha formda.
Real,
Real, madrid gibi korkaklık yaparak oynamaz. O yüzden city çok daha fazla pozisyon bulur.
Bakalım göreceğiz
Biliyoruz çok yoruldun ama bu dava sensiz olmaz reis. Şimdi değilde ne zaman? Seni paristen ve arsenalden gönderenlere yarı finalden selam olsun.
Cevap
8Cevap
Madrid dedim, Liverpool nasıl bu kötü oyunuyla yarı finale kadar geldi anlam veremedim. Madrid finalde tokatlar bunları 😂😂
Sonuç?
Gene mi finalde kaybedecekler ya. Yine üzülürüm bak.
tuttuğum iki takım yani liverpool ve real madrid yarı finalde olması çok iyi oldu ama ben bir tık daha liverpool taraftarıyım o yüzden liverpool diyorum. You''ll never walk alone
Liverpool almasında yeter. Her kurada en zayıf rakibi çeke çeke adamlar finale gidiyor resmen. Haydin Villarreal senciyiz.
Finalin adı City - Liverpool.
City ne kadar iyi olsa da Liverpool affetmez bu sefer dicem ama Pep bu sefer kazanmak için çok diretir ama şanssız UCL'de Klop acımaz.
@in-s-r
Madrid-Liverpool olacak ve Liverpool tokatlanacak. İstersen iddiasına girebilirim 🤙
İddiaya gerek yok görüşelim :) :D
Tamam unutmazsan görüşürüz burada 🙂
@in-s-r
Realde Benzema, Modric ve Vinicius Junior çok iyi oynuyor.
Bunları unuttun galiba.
City basit sanıyorsun sanırım , Reali de Chelsea yeniyordu dötleri 3.5 attılar liderleri geliyor şimdi karşısına affetmezler. :D
@in-s-r
Yav s*ktir git
Dün akşam Atletico City'i çok ezdi az daha gol atıp maçı uzatmaya götüreceklerdi
Bir de gelmişsin övüyorsun şu takımı
@ovitli3563 Ramazan günü anağı mikmiyim kaybol mınoğlu
@in-s-r
Adam haklı. Küfür etmiş orada hatalı ama dün City Atletico karşısında pek bişey yapamadı.
Ozan abi soruma gelir misin
Real Madrid ile Liverpool bugün maç yapsa hangisi kazanır? ↗
Madrid- Liverpool final oynar Madrid alır bence
Liverpool u seviyorum nedense
Real alır
City alir.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?