📌Bugün harika güneşli bir havada, Kadıköy adeta sarı, laciverte boyanmış, sokaklarda insanlar formalarını giyip, cıvıl, cıvıl bir atmosfer oluşturmuşlar. 💙💛💙
📌Fenerbahçe kendi evinde ve kazanırsa ligde Konyaspor'u geçip ikinciliğe yükselecek. Tabi sonuçta derbide kağıt üstündeki avantajlar çok ta bir şey ifade etmez.
Sizce bu akşam maç nasıl sonuçlanır?
Fenerbahçe kazanır
galatasaray kazanır
Beraberlik olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu akşamki derbide Fenerbahçe mi yoksa Galatasaray mı kazanır?
Ne fenerli ne Galatasaray"liyim. Dersine iyi çalışan, oyuncuları ile yakın iletisim kuran iki teknik direktörun mücadelesinde kazanan Fenerbahçe oldu. Çok kötü bir Galatasaray, torrentin hangi oyun kurgusu ile oynattığini anlayamadım. Eli cebinde olan hoca motivasyonunu kaybetmiş. Muslera iki golude seyretti. Pena ile niye devam etmedi? Taylan halen hatalar yapiyor. Formda olan ismail hocanın fenerbahcesi hak ederek kazandı. Osai hücuma da çıktı iyi idi. Galatasaray orta sahada çok koşan , üretemeyen birtakım. Fenerbahçe istediklerini yapan bir takımdı. Oyuncu kalitesinde Fenerbahçe yedekleri ile daha iyi bir kadrosu var.
Galatasaray takımı sakatliktan yeni çıkan kereme umut bağlayıp ; aylardır oynamayan arda turani oyuna sokuyor ise torrent Galatasaray ile dalga geçiyor diye düşünürüm.
Fener zaten haftalardır iyi gidiyordu. Son 8 maçın 7 sini kazandı. Gs de. motivasyon, inanç eksikliği net olarak belliydi. Gs nin yeni hocası da bence kötü bir seçim oldu.
Amaan futbol oldu bitti ilk tercihim olmadı kaldıki yıllardır Türk futbolu dökülüyor biraz iyi olanda şampiyon oluyor Son heyecanım snayder drogbalı kadroyla oynanan avrupa maçlarıydı Düşün işte o zaman bu zaman futbolla alakam yok İyi olan kazansın maçta sakatlık olmasın kavga döğüş olmasın tek temennim
@Tersy Benim oğlan da o yaşlarda FB stadının önünde, yine bir FB gs maçı öncesi, FB tv kamerasina o tezahurati söylemişti. Çocuklarda çok güzel oluyor 😊