Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! 17 Mart 'taki Galatasaray - Barcelona maçını sizce kim kazanır?
Ay yine her zamanki gibi çok güzel soru sormuşum 😅
Ay yine her zamanki gibi çok güzel soru sormuşum 😅
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
geçen maçta da dedim bizi orada yenemicekler diye öyle de oldu yok 6 yer yok 8 geçin onu kapanma yapıp kontra atakla golü bulucaz kendi sahamızda bence galatasaray geçicek
Yaaani tarafımız belli de şimdi gerçekçi olalım djdjdjdjdjd
bir fb olarak sonuna kdar cımbom kazanır dıyorum
Ama anketi oylamadin sanırım
sorry
Deplasmanda Berabere kaldı kendi evinde her türlü süprize imza atabilir
5-1 barcelona kazanacak.
Fenerbahçe kazanır bence
Galatasaray kazanır
Barcelona
Sen kesin Fenerbahçe lisin
bende barcelona diyorum fenerin amg
barca alır
umarım GS