Bebek'de croosfit salonu açılmış. Crossfit yapan varmı? Faydası oluyor mu?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Avantajlari ve guzel yonleri:
- degisik oldugu icin insanlari egzersize yoneltiyor.
- bir suru farkli hareket oldugu icin insanlarin sikilmasini engelliyor.
- sahane bir komuniteye sahipler, pek bir seyden anlamasalar da.
- saglikli beslenmeyi tesvik eder.
- insanlara oly lift ogretmistir, amerika da oly salonlarina giden sayisinda buyuk artis var.
- kizlari tas gibi yapar.
Dezavantajlari
- belirli bir programlama icermez, icerdigi programlamadan bahsetmiyorum. programlama ayri bir sey.
- sacmasapan hareketlerle sakatlik riski cok yuksektir.
- hocalari genelde bir caciktan anlamazlar.
- kotu bir salondaysaniz (kotu programlama) gelisemezsiniz.
- izolasyon hareketleri icermez.
- performans arttirmaz, kondusyon arttirir.
- sizi daha iyi bir atlet yapmaz, yaptiysa onceden cok tirt biriymissiniz demektir.
- kas kutleniz artar ama bu gittiginiz salona da bagli.
- nedense belli hareketlerle ozdeslesmistir. muscle up yapmadan crossfit yapabiliyor olmalisiniz ancak yapamiyorsunuz, bu da sacmaligina ozettir aslinda.
ozet:
Crossfit sabit degildir, o yuzden bir crossfit mantigindan soz edemeyiz. dolayisiyla yaptiginiz sey her ne ise, tamamen yaptiginiz salondaki programlamayi yapana baglidir. bu tirt bir adamsa siz de tirt idman yapiyor olacaksiniz ve sakatlanma yuzdeniz yuksek olacak.
sizlana sizlana degilde adam akilli yaparsan mermi gibi hatun olursun
Cevap
8Cevap
crossfit balaban da antrenman yapmıştım.. evet faydası oluyor tabiki
Çok yararlıymış. Arkadaşlar önerdi bana da. Zaten sınırlı sayıda var salonu Türkiyede.
faydası fena var ama yapmadım yapanlardan belli oluo en iyi örnek doksanlar dizisinde oynayan ümit erdem mi ne adını tam hatırlayamadım aşırı kilo vardı şimdi yok
fiyat konusunda bilgin var mı küçükçekmece ve beylikdüzündede var die biliyoum
https://www.crossfitpars.com/ benim dediğimde burası
ben crossfit degilde street workout yapıyorum bir arastır istersen daha iyi bence :)
şahsen ben hiç sevmiyorum ama hiç spor yapmamaktan iyidir.
bana göre en iyisi fitness.
Yapıyordum. Ölünü çıkartıyorlar.
Faydalı tabi.
Ümit Erdim'in son haline bak. Crossfit yapmış.
croosfit nedir :D
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?