Beşiktaş'mı yoksa Fenerbahçe mi iki takımdan hangisi Avrupa'da daha başarılı?
Beşiktaş
Fenerbahçe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
fenerbahçenin şampiyonlar ligi çeyrek finali ve uefa avrupa ligi yarı finali var ama o başarılar öncesi ve arası boş beşiktaşta şampiyonlar liginde bir başarısı yok ama uefa avrupa liginde bir ara iyi turlar atlamıştı yine de fenerbahçe daha başarılı diyebiliriz ayrıca uefanın falan sıralamaları oluyordu sanırım ondan fenerbahçenin daha önde olması lazım
Objektif cevap veremeyen G***zekalı dolu burası Tabi ki Fenerbahçe karşılaştırmak doğru bile olmaz..
Sanki burada galatasarayı sordular saçma sapan konu dışı yorum atıyorlar
Ne anlarım ne de takip ederim ama babam doğduğumdan beri beni beşiktaşlı yaptığından beşiktaş diyorum :D
Cevap
21Cevap
Şıklarda Galatasaray yok
AMA BİLİNEN GERÇEK GALATASARAY DIR !
Galatasaray ı zaten inkar eden yok en başarılısı Gs ben 2. Sini soruyorum
Ooo bu güzeldi işte ;)
2. Beşiktaş
Fenerbahçe şike olaylarından dolayı avrupaya bile gidemiyor :(
Bu sene önemli olan kimin başarılı olacağı değil kimin hakettiğiydi.. Fenerbahçe haketmedi çünkü şike yapmadı şikenin cezası bu onlarda adam gibi oynasalardı onlarda gidebilirdi. Şu ana kadar iki takımda eşit sayılabilir.
Galatasaray i konuya dahil etmek salakca ama edilse bile en iyisi değil neden? Çünkü realden 6 yemiş bir takim kaldırdığı kupa kaç sene önce neyse konuya gelelim Beşiktaş ;)
Galatasaray tabi ki. Bu nasıl soru? Ama ikisinden biri dersen yine cevap yok :)
Hangisi şampiyonlar liginde çeyrek finale çıktı pardon? Oraya en afillisinden GALATASARAY yazarsak sevinirim :)
hahaha soruya bak galatasaray 2 . ligdemi oynuyo
ha 2sini kıyaslarsan fenerbahçe maaelsef bjk son yıllarda ii değil avrupada
en başarılı Galatasaray mı diye sormaya gerek yok zaten :)
Soran cimbomlu beyler, dagilin..
:)) Aynen
Galatasaray tabiki. İkiside değil anlayacağın.
Ya zaten Galatasaray en başarılı Türk takımı ben 2. Sini soruyorum
Hmmm sonrasında fenerbahçe diyebiliriz o zaman.
Galatasaray dersem daha mutlu olur musun :)
biz demesekte kendi kendini tatmin eder zaten :)
Neden soruyorsun. Kendine takım mı seçeceksin?
Hic biri. Tek basarili Galstasaray.
Verdiğin seçeneklerden B
galatasaray daha başarılı...
C ) hiçbiri malesef.. gerçekler acıdır
Galatasarayyyy ;))
Fenerbahçe
Gs 0-chelsea 5 bence en basarisi bu
Galatasaray!
Fenerbahçe
Bence fenerbahçe
GALATASARAY !
Al birini vur birine
besiktas
beşiktAŞK...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar