Sevgilim koyu Fenerli ben ise Galatasaraylıyım. Her anımız kedi köpek :)

sevgilimm koyu fenerli ben ise galatasaraylıyım. ona saygı duyuyorum ve fener eşyası bile aldm hiç hoşlanmasamda ama ben gs dair bişi taktığımda burnumdann getiriyo. gsden vazgeç fenerli ol ne istersen yapim dioo. bundan vazgeçersem sanki kişiliğimden ödün vermiş gibi olcam onuda yola getirmek istiyorum. bi nebze yola geldi her maçı izlemiyo ama en fazla 1 hafta sonra izin isityo nolur aşkım izleyim die . kıramıyorum o beni neden kırıyo pff kafam gene durdu :D
Sevgilim koyu Fenerli ben ise Galatasaraylıyım. Her anımız kedi köpek :)
Cevapla