sızınde basınıza geldımı benım cok geldı
ıyılık yaparım gorulmez bı ıstedıklerını yapmam benden hayırsızı kotusu olmaz...
ıyılık yaparım gorulmez bı ıstedıklerını yapmam benden hayırsızı kotusu olmaz...
kötü konuşacağım
insanlar çok değişiktir
kimini seversin kötü olursun
kimini dürtersin kötü olursun
kimine iyi davranırsın iyi düşünür kimide mecbur zanneder kötü düşünür
iyisimi sen kimseye yaranacağım diye uğraşma sonunda benim gibi kötü olursun çok şey kaybedersin ben kaybettim
Adamı al sırtında taşı taşı taşı azcık yere indir bir soluklanayım yine alırım sırtıma de dünyanın en adi şerefsiz adamı olursun
ay evet yaa. valla özellikle erkeklerin gözünde böyle oluyo. bişeyi bin kere yap 1 kere yapma snden kötüsü olmaz
Cevap
10Cevap
İnsanlar senden büyük şeyler beklerken senin bunları yapmayınca böyle tepki alman kolay.
Ben cok karsilastim o yuzden karismiyorum artik birseye
Bunun sebebi artik sana oyle alisiyolar ve gorevini yapmiyosun oluyo artik ve soruna gelirse hayatim tam anlamiyla o dedigin
Insanlara alıştıkkarı seyler normal gelir yani sıradanlaşır
aslında görüyorlar iyilik yaptığını çaktırmıyorlar devam et
iyilik göze batmaz zaten 1 kötülük yap senden kötüsü olmaz ama iyilik yap tonlarca görülmez hep böyledir bu
otogar oldun la sana sürekli gelen var ah aha aha :D
bu isler böyledir öğrencen sende :p
Aynen oldu birçok kere
Kendisi dünyanın en kötü insanıdır hatta
Tabi oldu :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar