Tanımadığımız bir kıza nasıl yaklaşmamız gerekir?

Bir kızdan hoşlanıyorsunuz aynı ortamdasınız ama arkadaşlığınız falan yok ortak arkadaşlarınız da yok sadece siz onu beğeniyorsunuz ama o sizi daha tanımıyor. Hemen söylerseniz tek şanısınız kaybedeceksiniz belki bir daha tanışma şansınız olmayacak, tanışmak isterseniz de başarısız olma şansı var. Bayanlar da şöyle sorayım: Tanımadığınız bir insanın size nasıl yaklaşmasını istersiniz, arkadaş olmaya çalıştığını ve sizden hoşlandığı için bunu yaptığını anlar mısınız ?
Hoşlandığım zaman fazla beklemem, beni tanımasa da gider söylerim.
En azından arkadaş ortamında görüşürüm biraz konuşup merabalaşacak duruma geldikten sonra uygun bir zamanda söylerim.
Arkadaş ortamına girmeye ya da onunla samimi olmaya çalışırım. Bu süre içinde ona kendimi düzgün şekilde ifade etmeye çabalarım.
Ancak başka biri vasıtasıyla söyleyebilirim.
Yaklaşmaya çalışmam, onunla ya da bir başkasıyla olacaksa benim tek taraflı çabamla değil karşılıklı samimiyetin ilerlemesiyle bir ilişkiye başlarım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tanımadığımız bir kıza nasıl yaklaşmamız gerekir?
Cevapla