Bir kızdan hoşlanıyorsunuz aynı ortamdasınız ama arkadaşlığınız falan yok ortak arkadaşlarınız da yok sadece siz onu beğeniyorsunuz ama o sizi daha tanımıyor. Hemen söylerseniz tek şanısınız kaybedeceksiniz belki bir daha tanışma şansınız olmayacak, tanışmak isterseniz de başarısız olma şansı var. Bayanlar da şöyle sorayım: Tanımadığınız bir insanın size nasıl yaklaşmasını istersiniz, arkadaş olmaya çalıştığını ve sizden hoşlandığı için bunu yaptığını anlar mısınız ?
Hoşlandığım zaman fazla beklemem, beni tanımasa da gider söylerim.
En azından arkadaş ortamında görüşürüm biraz konuşup merabalaşacak duruma geldikten sonra uygun bir zamanda söylerim.
Arkadaş ortamına girmeye ya da onunla samimi olmaya çalışırım. Bu süre içinde ona kendimi düzgün şekilde ifade etmeye çabalarım.
Ancak başka biri vasıtasıyla söyleyebilirim.
Yaklaşmaya çalışmam, onunla ya da bir başkasıyla olacaksa benim tek taraflı çabamla değil karşılıklı samimiyetin ilerlemesiyle bir ilişkiye başlarım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar