
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aga hem ucuz al hem kalite yani modelin çıkış yılına yeni oluşuna bakma :)
Bende mercurial var falsolu sut ve çift ayak kullanmak istiyorsan güzel fkt ben tek ayak yetinirim pas ve top kontrol dersen maguista ya da Adidas goletto gibi bajmalisin
Ben çift ayak kullanıyorum o yüzden mercurial çok rahat ve sıkmıyor kardeşim fkt adidaslarda çok kaliteli oluyor hele ölü yaprak ve dik yelpaze giden şutlar çıkartmak icin
Teşekkürler hocam sağolasın bende çift ayak kullanıyorum 😊
İyi kardeşim
Nike mercurial görünüs olarak daha iyi
Eyvallah yorumun için teşekkürler:)
Nike Mercurial Victory VI Neymar DF FG (921506-407)
Neymar dedim :) bildiğimden değil :)
Cevap
12Cevap
Bunlar çok kalın yaa adam sakatlar daha incesi yok mu
Bende nemeziz 18.3 var tavsiye ederim. Ayrıca eskiden çiviliyle halısahaya girsek bize kızarlardı şimdi herkes çiviliyle geliyo maça
Gitti gidiyordan alma ikinci. El filan cikabiliyor. N11 den filan al
Hepsi birbirinden klas duruyor ama c dedim
c güzelmiş..
Kırmızı
D dedim, fiyat performans.
Bunlar çok kalın yaa adam sakatlar daha incesi yok mu
Kardesim düz tiempo al
Başkan eski bir futbolcuyum ben adidastan başka giyinmiyorum öneri yapamam nike kramponlarla ilgili ama Türkiyeye geldiğimde maça devet edersen gelirim :)
Nike Hypervenom Phatal III DF FG.
Nike magista ola II
bilmiyorum can ilgilenenler cevap verirler bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar