Kış aktivitelerinden olan Buz Hokeyini yapar mısınız, hiç yaptınız mı?

Kış aktivitelerinden olan Buz Hokeyini yapar mısınız, hiç yaptınız mı?

Buz pateni yapıp totomu zedelediğim çok oldu ama buz hokeyi yapmadım hiç. Daha buzun üstünde adam akıllı kayamıyorum şak diye düşüyorum, nasıl hokey oynayayım ha gülüm 😄
Çenn buz patenimi yaptın
@İstanbul_bey ivit🙃
Biliyon mu kaymayı bak götürcem ona göre
@İstanbul_bey evet azıcık düşüyorum artık 😏
İyi sen kayarsın ben gülerim 😂
@İstanbul_bey Gıcık ya
Bizim yaptığımız en büyük kayak kışın ayakta 100 metre kaymak. Ama paten filan yok direk ayakkabı. Pisti de biz yapardık ohh ne güzel. Şimdi ki çocuklar bilmezler kaymayı. Leğen araba şamyeli naylon bunlar ile kayardık. Dik bir yokuş vardı. Kendimizi aşağı bir salladık mı artık işimiz Allah'a kalmış oluyordu. Ne kafa varmış. Düşüp kafayı buza vurduğumu da biliyorum 🤣
Bacaklarımı hokey sahasında bırakma pahasına yapabilirim 🤣🤣
İkimize sopa bakıyorum netten iki paten iki çelik yelek ve kask dizlik dirseklik tamamdır 🤣
Ben seni tam düşerken tutarım sen kendini kuğu gölü balesin de bale yapıyormuş gibi hisset bebem🤣
Oluyyyy o zaman hadi buz hokeyi yapmaya🏒
Daha yürürken duseceksem hokeye başlayana kadar tek bacakla kayarim ben 🤣🤣🤣
Tek bacak diyen biri vardı ya he Nagihan Karadere 🤣🤣🤣
Vay biliyoruz bakıyorum aynen kiskaniyorsun kizimmmmm tek bacak tek 🤣🤣🤣
İşte bende tek bacakla hokey oynucam gol de atacam 🤣
Ahhaa bende çok izleddim aynı şeyleri izlmeisiz hep 🤣
Ebettt👶
Cevap
19Cevap
Evet yapardım tabi ki
Şimdiye kadar hiç yapmadım. Fakat buzda futbol oynaması çok keyifli oluyor. Düşe kalka ilerlemek 😅
bıçak üzerinde yürümeyi becerebilsem buz kayağı yapardım haliyle yaşadığım şehirde de yok zaten yani yapmayı beceremedim, kayak daha güzel
Çok istiyorum ama yapacak yer , arkadaslar ve eğitim yok. Ortadan ikiye ayrılırız valla 🥹
Yapan var mı ki❗️😁
Ben
@Bosluktaaçılmışhesap bravo o zaman 👍
Tesekkurler
önce sağlam bir kaymayı öğrenmek gerekiyor :D
Bizim ülkemizde pek yok o spordan.
Olsa, denerim 😊
Var ben hokeyciyim
Çok severim hergun düzenli olarak yapmaya özen gösteriyorum 😜
Mahallede yapıyoz yokuştan aşşağı kayarak 😁
Yapmam çünkü yaparsam uygun bir yerleri dağıtma olasılığı var 🤭😅
Karda Buzda yürüyebiliyor musun diye sor bi :)) kaldı ki hokey oynayak
Eda sen de bizi Amerikada sandın he 🤣😅
Turkiyede federasyonu var knk
Federasyonun bunu nasıl oynandığından haberi yoktur
Hokey oyuncusuyum gayet de haberimiz var
Tebrikler nüfusun bu konudaki bilgili okan %0.0000001 lik arkadaş
Biz bize yeteriz
Olsa yapardım severim aksiyon
daha yolumuza yürüyemiyoz mng
cidden bunu yapan var mı yani ya 😂😂
Ben
Yapmam nerden bulcam buz hokey yerini 😂
Hayır poşetle yokuştan kayıyoruz biz
Buz okeyi yaparım , hemde 101
TV'de yarışları izlemeyi çok severiim
yapıyorum her mevsim
beceremem
Hiç yapmadım
Hayr donarm ben
hiç yapmadım
hayır yapmam
Hokeyciyim :)
Yazın mı yapk?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?