Ben oversize kazaklarıma tüm yaz hasret kalıyorum. O yüzden kışın gelişi beni çok kazaklarımı sonunda giyebileceğim için mutlu eder. Peki sizi ne mutlu eder?


Sweatshirt ve tayt demek benim için kış demektir. Kış gelince dolabın üst raflarından ilk indirdiğim parçalar arasında sweatshirt var. Genelde içi pamuklu ve yumuşacık olanları tercih ediyorum. Kış boyunca okula, gezmeye, spora.. Nereye gidersem gideyim giyiyorum, çok uyumlu oluyor.
Her mevsim ve her zamanın ayrı bir güzelliği var.
Önceden yazık sıcaktan kışın soğuktan şikayet ederdim. Artık tadını çıkarmaya çalışıyorum. O yüzden mevsimlerin hepsinde mutluyum.
Cevap
28Cevap
Kışş aşığım bu mevsimee mont sweat kazak atkı bot bunları giymek için can atan biriyim soğuk kasvetli yağmurlu havalar bunları zaten ayrı seviyorum
Hiç bir sebep kışı sevdiremez nefret ediyorum kış ayından sıcağın yeri gider mi be yaz mevsimine kurban oluyum. Üşümek kadar lanet bir şey olamaz
Kazaklarimi..
Hatta Cricket & Co markasini ziyaret etmistim gecen hafta. Ve Türk sirketi satin almis. Bu cok hosuma gitti.
Bize fark etmiyor yeri geliyor kısa kollu pantolon takılıyoruz soğuk bir hava yaşamıyoruz fazla kalında giyinmeye gerek yok
Tabi ki gömlek-sweat, gömlek-triko giyeceğim için mutlu ediyor.
Sıcağa gelemediğim için kışı daha çok severim.
İstanbul'da havalar tam bir kış soğuğuna erişmesidiği için henüz kışlık elbise ve bot almış değilim. 😫
fazla fazla esya giymekmi bi tişört sort olucak giymesi basit soyması basit kısı sevmeme nedenlerimin son sıralarındaki maddelerden biri bu
Kazak giyeceğim diye üşümeyi kışın gelmesini istemem yazın giyerim o kazağı kışın soğuğunu çekmek istemem 😀😀
Kış ayının hiçbir şeyini sevmiyorum. O yüzden hiçbir kıyafeti giymeyi de özlemiyorum. Ben yaz insanıyım ya. :)
Kışı sevmiyorum, botu sevmiyorum, montu hiç sevmiyorum.
Botu niye sevmiyosun 😀
Bazı botlarda kadınlarda güzel duruyo ama. Guzelini bulmak ve giyim önemli 😀
Seveceksin zorundasın 😂 kaç numara giyiyosun 😀
Of çok üzülüyorum güzel kazağım yok kışın bile bluz giymek zorunda kalıyorum ve donuyorumm
Süper Topuklu Çizmeler, havalı ceketler, kabanlar, tarz şapkalar çok soğuksa şık eldivenler
Allah için kızla bu sene ugg bot ve siyah tayt giymeyin
Kazak da var ama daha çok içi polar sweatlere bayılıyorum yumuşacık.
Bere takmayı seviyorum kışın gelişi beni sadece bu yüzden memnun eder.
Mutlu etmiyor, soğuk havadan ve kat kat giyinmekten nefret ediyorum..
Soğukta donduğum için giyeceğim şeyler pekte mutlu etmez beni. Bu ne garip bir soru böyle ya?
Kışın gelişi hiç bir şekilde beni mutlu etmez. Sevmiyorum
Kış kombinlerini sevmiyorum yazın cıvıl cıvıl giyinmek tam benlik
hic sevmem uzerime agirlik coker.. hele bi termal don giyerim sicak tutsun diye of of.. eve girer girmez komple soyunurum ne var ne yok cikarir atarim baxerin tadini cikarrim... kis giyimini hic sevmiyorum
Bende kisi cok seviyorum yazin dogumama ragmen ama hic hayal ettigim gibi kis geciremiyorum😂
Lcwakili'den giyiniyoruz tatlım. Gayetde mutluydum.
Mont... Cepler çoğalıyor en azdindan. Telefon sigara çakmak ev anahtarı araba anahtari cüzdan şarj aleti falan fistan... Daha rahat tasiyabiliyorum 😅
Eldiven giymek candır. Çünkü eldiven hep üşüyen şair ellerime kışın elini uzatmasıdır. 😊
Hiç bir şey mutlu etmez ben yaz insanıyım. Yaşasın 40 derece. ☀️
Kış gelmedi ki bi türlü bir gün sıcak bir gün soğuk
Botlar ve bereler tabii ki! :) Ne giyersem giyeyim bu iki parçayı eklediğimde kombinim daha da havalı oluyor. Kış için vazgeçilmezlerim.
İzmir ılıman oluyor ama mont yerine bu tarz kazakları çok tercih ederim.
Çoğu insan şikayet eder ama ben bot ve mont giymeyi seviyorum.
Kışın gelişi moralimi bozuyor, kızlar hep bot giyiyo çünkü. Yazın ne güzel terlik giyiyolar ya.
Kazak, mont, hırka 🌺🌺🌺
Çizme giycegim için ve bere takcagim icjn
Peluş üstler 🐻
Biz hala yüzüyoruz🥺😔
Havasını da kıyafetlerini de sevmem kışın 😏
Boğazlı kazak ve palto
Atkı, kazak, bere en sevdiklerim <3
Mutlu falan etmez ya donuyoz😅
Sweatshirt ve bot bir de parmak arası eldiven
Hayır hiç sevmem kışı
Oversize sweatler en çok
Etmez. Ne öyle kat kat
Oversize sweatshirt tabikide
Mutlu etmiyor yasasin yaz
Bere ❣️
Deri ceket, topuklu çizme, deri tayt
Kaban
Mutlu etmez
Kaban bide yunlu yumuş yumuş kıyafetler
kabann mutlu eder
Kazak, bere
Çizmee
Trençkot
Bot ve boğazlı kazak
Kışlık şapka.
ceket
Kış ❄️ Sevmiyorum.
Bere sweat bayılıyorum
Bere
Kazak giyeceğim için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?