Gereksiz bulduğun bir giysi var mı kışın? 
Kış giyiminin en gereksiz giysisi nedir sence?
#EdaModa
🧣🧤🧥


🧣🧤🧥


Kışın gereksiz bir kıyafet olduğunu düşünmüyorum. Zaten kazaklar, kalın pantolonlar, mont çeşitleri falan var ve hepsi de gayet gerekli ürünler. Atkı, bere gibi ürünler zaten en gerekli şeyler.
Cevap
16Cevap
Düşündüm de adamlar gereksiz hiç bir ürün üretmemişler. Kafaları çalışıyor resmen
bence hepsi gereksiz sayılmaz ama bazı parçalar cidden gereksiz
Kışın giyilen croplar. olum bunu kışın giyen uzaylı herhalde
Hepsi gerekli sanki ya. Güneş gözlüğü saçma gerçi güneş olmadığı zaman dksjs
Çok kazağım var ama kışları bir türlü giyemiyorum🤷🏻
Valla efendim ben tayt giyenlere ve göbeği açık gezen kadınlarımıza çok şaşırıyorum nasıl bu soğukta üşümüyorlar
UGG diye bir şey modaydı bir ara. Bu kadar gereksiz bir şey itici bir şey görmedim ben hayatımda.
Valla millet benim giydiklerini gereksiz buluyor içlik miçlik giymeyenlere inanamıyorum aslaa
Bence tayt. Nasıl o soğukta giyiliyor ve üşümüyorlar aklım almıyor..
Tüm giysiler gereksizdir. Çıplak şekilde dötümüzde yapraklarla dolaşmalıyız bence
Atkı sevmiyorum bilmiyorum
Tuylu kulak zımbırtilari
Kesinlikle
bilmem ki hiç düşünmedim en gereksiz eşya nedir:)
Kışlık ve gereksiz ne olabilir ki?
Ah canım benim. Delikli demirle mi korkutacan beni
Delikli demiri bilmiyo, bana hava yapıyo. Öğren de geeeell. :P
soğuktan koruyan her giysi gerekli
Atkı
Göbek acik gezmek
Tayt giyine arkadaşlar
Bikini
Tayt bence 🥶
Geyikli ceket hala giyen var sjsjshshshs🤣🤣
Atkı :)
Gömlek düğmesi
Mont 😊😊
Tangasız olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?