Bu çoraplardan sipariş ettim. Dışardan ten rengi çorap gibi iç gösteriyor gibi görünse de aslında içi yünlü bir kumaşı var. Aşırı iyi değil mi, hiç üşütmüyormuş.
Dıştan ten rengi, içten yünlü olan kilotlu çorapları denediniz mi, sizce sıcak tutar mı?
Güle güle kullan.. Bende kullanıyorum çok memnunum Fiyatları biraz daha makul olsa çok daha iyi olurdu Yirmi liralık çorap gibi gözden çıkarılmıyor. . Memnun kalacağına eminim
Kışın mini etekle gezen kızlar hep bunlardan giyiyormus diye duydum ben 🤣🤣 Bizde diyoz ki 'ne kız be sıcağa soğuğa dayanıklı kaynana buna ne yapsın çökmez tam evlenmeliyiz kız' meğer yine kaziklaniyormusuz 🤣🤣
bi ara bayağı bi araştırdım bulamadım. bu arada bunların bi ayaklıları var bide tayt gibi olanları galiba özelden aldığın linki atma imkanın olur mu...