Yapacağımız spora bağlı. Ben fitnessi yaz aylarında daha seviyorum. çünkü motivasyonum yüksek oluyor. Koşuyu bahar aylarında severim mesela. Çünkü kışın ya da yazın koşmak biraz sıkıntılı oluyor. Birinde sıcaktan diğerinde soğuktan bayılacak gibi oluyorsun. Ama kışın kayak gibi sporlar favorim. Zevki bir başka.
yazın yürüyüş yapıyordum sabah 6 da kalkıp bisiklet sürüp 8.30 da işe gidiyordum duşumu alıp. kışın zaten soğuktan çıkamıyorsun çıksanda işe giderken anca aydınlanıyo hava. kışın salon dışında spor zor. zaten kansızım soğuğu hiç kaldıramıyorum...
Terle kilo kaybının alakası yok ter vucudun termokoagülasyon sistemi ile alakalı bir olay Kısın vücut kendisini ısıtmak için daha fazla çalıştığından kalori yakımı daha yüksek olur