Çok riskli olsa da ben açık renkleri çok seviyorum kış aylarında.🤍 Sizin bu havalara en yakıştırdığınız renk hangisi?


Siyah, gri ve camel rengi tonlarını kışa çok yakıştırıyorum ben. Renkli kombinler bence yaz aylarına daha çok yakışıyor. Bir de kışa çok yakıştırdığım beyaz rengi var. Biliyorum aslında riski bir renk, çabuk kirlenebiliyor ama yine de çok güzel duruyor. Mesela sorunun detayındaki beyaz kombine aşık oldum. 😍
Cevap
7Cevap
Bej tonları veya krem tonları zarif
Kadında kesinlikle beyaz kazak ve beyaz çizme :) ya da krem de olabilir.
Erkekte de, sütlü kahve tonları
evet hepsi çok iyi olur
Teşekkür ederim hak verdiğin için :)
beyaz ve mavi daha ön planda çok güzel duru bence güzel kombin yapıldığı sürece he sıcacık kal hem şık :)
Açık renkler kışın çok güzel duruyor. Ama benim favorim lacivert, her şeyle uyuşuyor.
En güzeli siyah yakışıyor
siyah da çok severim
Siyah, beyaz, kırmızı.
dolabımda kırmızı hiçbir şey yok sanırım şu an düşününce fark ettim
Siyah, kahve tonları , yeşilin koyu tonları
Kahverengi ve koyu yeşil
Sarı ve mor bence çok yakışıyor
Siyah, kiremit rengi, bordo, lacivert
Siyah, kahverengi kısacası koyu renkler
Siyah ve beyaz
çok severim
Beyaz kışa çok yakışıyor siyah zaten hep favoriiii
Bence siyah daha güzel duruyo
siyahı da çok seviyorum
Kahve tonları
kahve tonlarına da bayılıyorum
Siyah kouu yeşil
koyu yeşil en sevdiğim renk ya
Siyah
Siyah daima.
Kesinlikle siyah
Beyaz bembeyaz
Siyah kahve
😎👍
Güzel seçim 😉
@tatli_gunahlar ne sandın 😎
Tamam şampiyon sakin ol 😂😊
@Tatlı_günahlar kuş havalandj 😂😂
😂😂 indirelim o kuşu 😎
@Tatlı_günahlar yaziktir dndnd
Yaaa yaaa 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?