Kış modasının en iyi parçalarından biri de eldivendir. Kışın eldiven takmazsam dışarı çıkamıyorum. Ellerim çok üşür. Bana eldiven lazım değil, sevgilim ısıtıyor diyenler var mı? 🥰
Kışın elinizi sevgiliniz mi ısıtır yoksa eldiven mi?
Kışın elimi sevgilim ısıtır demeyi çok isterdim. Ancak bomboş kalan ellerimin bir numaralı sadık dostu kışlık eldivenler şimdilik. Ben eldiven kullanmayı aslında pek sevmiyorum. Ancak soğuktan ellerimin üstü çok kuruduğu için mecburen eldiven kullanıyorum. İlk önce krem sürüyorum sonra eldiven kullanıyorum. Böylece soğuk ellerimi çok etkilemiyor ve ellerimin üstü çatlamıyor soğuktan. 🍒