Kışın giymek için Decathlon Wedze kayak montu almayı düşünüyorum, sizce de güzel bir ürün değil mi?
Birçok avantajı var su geçirmiyor, terletmiyor ve nefes alan kumaşı var dışarıda giyinmek için sizce de güzel bir ürün değil mi?




Kışın giymek için Decathlon Wedze kayak montu almayı düşünüyorum, sizce de güzel bir ürün değil mi?
Birçok avantajı var su geçirmiyor, terletmiyor ve nefes alan kumaşı var dışarıda giyinmek için sizce de güzel bir ürün değil mi?




Geçen bir hediye çekim vardı ve Decathlon mağazaına gittim.
Ürünler eskiye nazaran gerçekten de çok dandik, üstelik çok para..
Etmeyecek fiyatı, etmeyecek ürüne istiyorlar.
Markaya takılma, piyasa da çok daha düzgün ederi ürünler bulabilirsiniz.
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?