Herkese selams ❥︎
Bu bencem yine bir röportaj bencesi ve Kış&Spor Giyim fenomeni olan sevgili arkadaşım @Pnrakgl ile karşınızdayız. Umarım beğenirsiniz 🌺

O zaman röportajımıza başlayalım..
Soru 1 : Öncelikle seni kısaca tanıyabilir miyiz, Kış&Spor Giyiminde özellikle sevdiğin, her sene kullanmaktan vazgeçemediğin bir ürünün var mı? Varsa nedir?

Merhabalar öncelikle, nickimdede görüldüğü gibi ismim pınar, Ankaralı bir memurum. Tabi Ankara kadar soğuk degilim 😂 2013 ten bu yana Kızlar soruyor ekibindeyim. Genellikle renkli kişiliğim ile tanınsamda bugün burada fenomeni olduğum ve cok severek kullandığım etiketim için Eda ile birlikte sohbet tadında bir röportaj yapalım dedik. Umarım beğenirsiniz iyi okumalar dilerim 🥳
Kışlık giyimde her zaman tarzımı ortaya çıkarmayı sevmişimdir. Yazın siyah giyinirken kış gunleri özellikle renkli aksesuarlarla kombin yapmayı cok severim. Parka veya kabanım , eldivenlerim ve ressam berelerimle her kış modaya uymayı elimden geldiğince yapmaya çalışırım. Moda aslında benim kendime uyguladığım bir still olarak görürüm. Küçükken annemin topuklu ayakkabılarını giyip , pilot kalemden kırmızı ruj 💄 yaptığından belliymiş kokoş olacağım 😂
Her sene kullanmaktan vazgeçemediğim, özellikle kışın soğukta bile ben mini etek giyerek üşümem gibi bir tezzatlıkla cevap verebilirim. Sebebi kesinlikle uzun cizmelerim olurdu. Her sene bıkmadan aldığım ve giydigim bazen siyah bazen beyaz bazende krem rengi cizmelerim olurdu sanırım. Bu benim tarzım ve çok uyumlu hissediyorum kendimi....
Soru 2 : Kışın aksesuar (bere, atkı, eldiven, şal gibi) kullanmayı sever misin?

Ne kadar soğuk olursa olsun ki Ankara 'nın ayazını bu sitede bilmeyen yoktur sanırım; Kat kat giyinmeyi veya üst üste giyinmeyi çok sevmiyorum. Bu dediğin atkı, bere ,eldiven, şal gibi ürünleri taksamda aksesuar olarak kullanıyorum. Özellikle bereler yerine kombini tamamlamak adına ressam şapkaları ve ushanka gibi şapka türlerini uzerime giydiğim ceket ,mont ,kaban gibi urunlerle bütünleştirmeyi seviyorum. Atkı yerine şal kullanmayı seviyorum. Sebebi ise atkının sıcak tutması yerine beni boğan bir ip gibi dolanmasını sevmiyorum. Eldivenle kombin yapacaksam eğer crop tarzı kıyafetlerle degilde kadife veya deri tarzı kiyafetlere eldivenin yakıştığını düşünüyorum. Kısaca kullanmayı daha cok aksesuar için seviyorum 😂
Soru 3 : Bildiğin üzere bu kış da "Decathlon" KS'de bizimle. Decathlondan alışveriş yapar mısın, yaptıysan aldığın ve çok memnun kaldığın o ürün hangisi, tavsiye eder misin?

Decathlon mağazası hayatıma 3 yıl önce girdi. İsmini duyduğum ama gitmediğim hatta insanlar yüzünden ön yargı ile baktığım bir magzaydı. Dediklerini hiç unutmuyorum ( çok pahalı). Evet bazı ürünlere fazla para harcamak zorunda kalıyoruz. Ben zengin degilim orta halli kendi halinde geçinen bir memurum ama bir ürünü alırken fiyatından çok kalitesine dikkat ederim. Kalite diyince aklıma birkaç marka geliyor. Bunların arasında Decathlon markası da tabiki var. İyiki Decathlon markasını tanımışım.
Benim gibi sporu çok sevenler için gerçekten mutlaka ugranması gereken bir marka. Decathlon ile QUECHUA Kadın Su Geçirmez Outdoor Parka ile tanıştım halada kullanıyorum. O gunden sonra cok memnun kaldım. Zaten magzaya ilk girdiğim zaman çalışanlarının samimiyeti , spor malzemeleri ve sporcu kiyafetleri ile rengarenk olması dikkatimi çekmişti. Ön yargı ile bakmayın en azından bir kere gitmenizi tavsiye ederim.
Soru 4 : Kış kombinlerinde olmazsa olmazın nedir ve önerdiğin bir stil var mı?

Tarzımı tanımlamam gerekirse minimalist, bohem ve Maskulen & Androjen Giyim Tarzını bir araya getirilmiş hali diyebilirim. Böyle soylenildiginde karışık olarak görülüyor olabilir ama giydiğim kiyafet o zamanki ruh halimi yansıtıyor. Salaş kazak kalem diz üstü etek uzerine trenkot ile bir kombinde yapabilirim. Minimalist dedigim boru paça bir pantolon uzerine beyaz gömlek ve siyah suveter ilede doğal ama şık olabilirim. Tabi giyinirken feminen tarafımı kullanarak fiziğimi ön plana çıkarıp daha kadınsı olmayı seviyorum.💅🫦
Soru 5 : Son olarak ; sence 2023 kış modası ve spor modası nasıl olacak, en çok neleri göreceğiz bir tahminin var mı?

Kesinlikle bu sene de olduğu gibi seneye Neon ağırlıklı ya da biraz daha cıvıl cıvıl olmasını bekliyorum.Sarı pastel tonlarda öne çıksa da parlak ve altın tonuna yakın versiyonları da kış podyumlarında karşımıza çıktı.Sarı, sizi biraz korkutuyor, endişelenmeyin. Sadece nasıl kullanacağınızı bilmeniz gerek. Bu zor renk tonunun üzerinizde şık durmasını sağlamak için sarıyı şık eteklerde veya çantalarda siyah renkle kombinlediğinizde elde edeceğiniz göz kamaştırıcı olabiliyor . Bence bu kış yine pastel ve sonbahar tonları moda olacak gibi görünüyor.
Çok keyifli bir sohbet oldu. Benim güzel ve can arkadaşımla... Öncelikle Eda'ya cok teşekkür ederim bu keyifli sohbeti için. Bana vakit ayırıp okuduğunuz için de 🥰
Ben de @Pnrakgl canımsuya teşekkür ediyorum ☺️ oldukça güzel bir sohbet oldu.
Bencem bu kadardı, bir başka bencede görüşmek üzere. Bizi okuduğunuz için teşekkürler, sevgiler ❥︎

#EdamedaKışSporGiyim #EdaModaStil #Decathlon
❄💄💅👠👗❄️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Güzel bir Röportaj ve içerik olmuş keyifle okudum. Sitede moda konusunda akla ilk gelen üyelerdensin abla :) elinize sağlık. 🌺🥳
Çok teşekkür ederim barışcım 🤗💛
Rica ederim abla 🤗💛
aaa ben 😂 beybisi ellerine sağlık benim içinde çok güzeldi sevdigim bir etiketle seninle röportaj yapmak guzel oldu. Bende seninle mi yapsam canım çekti 😂 cok teşekkür ederim seviliyorsun 😘
Sen de yap benimle bebiş ☺️ sen de seviliyorsun mucks 🥰😘
bunu deniycen 😘
Kısaca kışın sıkıca giyinin üşütmeyin hele Angara ayazı ruhunuzu öyle keser ki biçerdöver bile buğdayı böyle kesemez 🤣😂
İkinize de teşekkürler moda Angaranın kalbinde atıyor. Angara in Milano out 🤣
😂 😂 He öyle tabi Ankara varken Milano da neymiş 🤣
Angara merkez ayağını denk alsın herkes 🤣
Ebet labebe 🤣🤣
🤣🤣
iki değerli insan bir arada. iyi bir ikili olmuşsunuz.
Zeki-Metin gibi, Bal kaymak gibi, Kahve-çilolata gibi 😃
Çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık.
Ay tam da öyleyiz 🤩😌 teşekkür ederiz 🥰
ayyy ibet her zamanki halimiz 🥳
@Pnrakgl Maşallah ikinize de 😊
🥳💖
Gayet keyifli ve eğlenceli bir içerik olmuş elinize, emeğinize sağlık
@Edameda06
Moda senden sorulur... 🧥🧣🌺
🙏🏻😇🥰
Maşallah 10 yıl olmuş sitede ☺️
Ellerine emeğine sağlık bir söyleşi olmuş. İkinizide kutlarım. 👏👏
Teşekkür ederiz 😄🙏🏻
Rica ederim 🎀💐
com teşekkür ederiz 🥳
@Pnrakgl rica ederim ☺️
Aman da aman kızlar döktürmüşsünüz.
Emeğinize, elinize sağlık çok güzel olmuş. 🤩🌼
teşekkürler guzellik 😘🥰
Teşekkürler aşkısı 🥰
❤️❤️
Neymiş bu ankaranın ayazı. Belkide o sebeple soğuğum 😅
Emeğine sağlık
Ankaranın ayazı meşhur işte 😂😇
Şiirlere bile konu olmuş. Fakat herkes şikayetçi 😂
😂😂
Elinize sağlık ikinizin de güzel röportaj olmuş 👏🏻👏🏻
teşekkür ederiz 🥳
Teşekkürler 😌
☺️☺️
@edameda06 @Pnrakgl güzel eğlenceli bir röportajdı
🙏🏻😇
teşekkür ederiz 🥳
@Edameda06 rica ederim :)
@Pnrakgl rica ederim :)
Emeğinize sağlık gayet farklı bir etiket ve sohbet
🥰🤗☺️🌸
Bir ara benimle de bir röportaj yap kız.😂😂😂
Ne üzerine
Ben sadece kendi alanlarım üzerine röportaj yapıyorum. Onu git başkası ile konuş. 💁♀️
Ama çok dar bir alanın var bitanem. Yeniliklere açık olmak her zaman için iyidir. Cilt bakımı da olabilir.
O sivilceli ve pürüzlü cildin için birkaç güzel tavsiye verebilirim😅
😂 😂 😂 😂 Sadece gülüyorum.
Güzel bence olmuş canım
Teşekkürler ediyoruz 😌
Rica ederim
Keyifli bir bence, emeğine sağlık ❤️🌷
Teşekkürler 🥰❣️
Güzel olmuş emeğine eline sağlık 😊😊😊😊🙂
Teşekkür ederim 😊
Bence çok harika yazi
Teşekkürler
Rica ederim eda
Güzel yazı elin, e sağlık
Sağolun
Emeğine sağlık
Teşekkürler
Elinize emeğinize sağlık zahmet etmişsiniz
Teşekkür ederiz
Güzel bence eline sağlık..
Teşekkürler
ne kadar da güzel
Güzel röportaj olmuş
güzel olmuş teşekkür ederim