Ben aynı fikirde degilim sevgilin abartmış, gayet hoş trenç kotlar var. Mutlaka almalısin proporsiyonuna uygun bir model seçersen efsane olursun. İstersen benceme göz atıp fikir edinebilirsin😀👇👇👇👇 Dolaplarımızın Olmazsa Olmazı Yeni Sezon Trençkotlar!
aksine bazı kızları daha da güzel gosteriyor ama herkese de yakışmaz. Eger sen beğeniyorsan giy isterse erkek gibi göstersin sevgilini hiç ilgilendirmez herkesin kıyafeti kendine. Açık diye giyimimize karışırlardı yetmiyor şimdi kendileri beğenisine göre giydirmeye çalışıyorlar kız arkadaşlarını nerden zindan edeceklerini şaşırmışlar 😡 Neyse al giy işte beğeniyorsan
Salaş olanları kötü duruyor. Ki çoğu modeli de salaştır. Ben de bir ara almak istiyordum ama kendime yakışacak bir model bulamadım diye vazgeçtim. Onun yerine deri veya kot ceket düşünüyorum...
En zamansız parçalardan biri, herkesin dolabında muhakkak bir trenchcoat olmalı. 👌🏻Hem kapalı kombinlerine çok yakışır hem kot tişörtü bile şıklaştırmakta bir numaradır.
Mesela şimdi bir akşam yemeğe giderken şık bir elbisenin üstüne giysen tıkır tıkır topuklu ayakkabı kombininle erkeksi durur mu? Asla❤️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ben de trençkotu çok beğeniyorum tarzı ve hoş yakışana çok yakışıyor fakat Omuzlarım geniş olduğu için mi Bilmiyorum ben giydiğimde kendim de kendimi erkek gibi hissediyorum erkek arkadaşının Dediği şeye katılıyorum bu anlamda çok giymek istememe beğenmeme rağmen giydiğim zaman kendime erkek giymiş gibi hissediyorum erkeksi durduğunu düşünüyorum Dediğim gibi bu omuz yapımdan dolayı olabilir
Üzerinde görmek lazım. Bej, açık kahve tonlar hoş durabilir. Sonuçta hangi kiyafetin üzerinizde nasil duracağını onu giymeden bilemezsiniz. Erkek arkadaşın önyargılı görüş bildirmiş.