Herkese selam.

Evet efsane dizi The O.C.'nin Türkiye uyarlaması Medcezir hepimizi ekranlara kitliyordu birkaç sene önce. En az orijinali kadar başarılı bu harika diziyi harika kadrosu ve senaryosu dışında bizlere izleten bir diğer etken ise dizideki kadın karakterlerin giydikleri idi. Yani en azından benim için öyleydi. Çok güzellerdi ve harika giyiniyorlardı.

Şimdi dizinin esas kızı Mira Beylice'nin tarzına bir göz atalım. Serenay ne giyse zaten yakışıyor. Mira karakterini canlandırırken de zengin ama iyi kalpli kızı giydikleri ile de güzel bir şekilde yansıttı.

İlk kombinindeki bebek mavisi kazak ve deri eteğin uyumuna bayıldım. İkinci kombinindeki pileli deri ceketinden ve püsküllü eteğinden pek emin değilim, ikisi bir arada pek olmamış sanki ama yine de harika görünüyor. Üçüncü ise günlük bir kombin, kazak ve kot pantolon. Oldukça sade.

İlk kombinde desenli parkası, büyük çantası ile uyumlu duran Mira ikinci kombininde motifli elbisesi ile balkonda kahvesini yudumluyor. Üçüncüye kelime bulamadım çok iyi bence, kareli gömlekten nefret ediyorum ama o bile gözüme batmadı.

İlk kombin bana göre baya kötü. İkincide harika bence dalgalı saçları, desenli eteği, çantası ile muhteşem görünüyor. Üçüncüde ise gömleğe bayıldım.

Özel gecelerde Mira hep yıldız oluyordu genelde. İlk halindeki saçına anlam veremedim ama elbise güzel. İkinci elbise bence dantel detayı ve püskülleri ile harika. Saçını da çok sevdim. Üçüncü ise tamamen hatları ortaya çıkaran dar ve kurtarıcı bir elbise.

Mira burda ne öğreniyor da bu kadar şok oluyor tam hatırlamıyorum sahneyi ama elbisesi, özellikle göğüs dekoltesi harika gözüküyor.

Gerçek bir salon kızı.

Kanka moments. Eylül ve Mira ikilisinin ikonik moda anlarından yalnızca biri. Bu güçlü ikilinin muhtemelen okul kombinleri bu onu da hatırlamak gerek. Mira'nın bordo pantolununa bayıldım. Eylül her zamanki gibi fazla karışık duruyor. Yine de çok güzeller.

Bir Gossip Girl havası sezdim bu fotodan. Eylül'ün deri ceketine, Mira'nın ise yeşil parkasına bayıldım.

Bu ikilinin Blair ve Serena ikilisinden aşağı kalır ne tarafları var? Bence çok daha güzeller.

Gelin olmuş gidiyorsun... Mira'nın kız istemesinde giydiği elbise ortama gayet uygun ve tatlış bir elbise.

Bindallısı da pek gösterişli. Ama yine saç baştan emin değilim.

Bu da Mira ile Yaman'ın nişanından sanırım. Nişanda beyaz giyilmesine sonuna kadar karşıyım!

Ve mutlu son... Tam gençlere yakışır bir düğün ile dünya evine giren Mira'nın gelinliğine bayıldım. Daha hippi tarz bir şey beklerdim ama sonuçta o Mira Beylice. Ve her zamanki gibi harika görünüyor.
Siz Mira'nın tarzını nasıl buluyorsunuz? Dizide en sevdiğiniz ve tarzını beğendiğiniz karakter kimdi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Serenay Sarıkaya kuğu gibi. Ne giyse yakışıyor ❤️🌺
Serenayin en güzel olduğu zamanlar net
Ayrıca stili çok güzeldi
Begeniyorum fakat ben daha cok Eylulun tarzinda giyinirim
Cok guzel bence Miranin tarzi❣
Bu kızı beğenemiyorum ben ya
Çok hoş🥳
Kareli gömlekli çok güzel
Kendi cinsiyetinde ilk cevabı sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!