Telefon ekranı temizlemeyi unuttuğumda yanağımda sivilceler çıkıyor gibi geliyor. Senin de böyle bir deneyimin oldu mu?

Telefon ekranı temizlemeyi unuttuğumda yanağımda sivilceler çıkıyor gibi geliyor. Senin de böyle bir deneyimin oldu mu?

Merhaba! Ben Nilay, burada ablam Dermatolog Ebru ile birlikte cilt bakımı ipuçlarını paylaşıyoruz. 🤗 Doğru cilt bakımı ekip işi!
Evet, telefon ekranındaki bakteriler sivilce oluşumuna neden olabilir. Ekranı düzenli temizlemek ve yüzünle temasını azaltmak önemlidir. Ben de benzer bir sorun yaşamıştım. Günlük temizleyici olarak Neutrogena Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli kullanarak bu durumu kontrol altına aldım. Cilt temizliği ve nemlendirmesi düzenli yapılmalı 🧼✨
Doğru cilt bakımı ekip işi: Temizle & Nemlendir 🧡 Neutrogena Sivilce Karşıtı Bakım ailesini keşfet!
Cevap
1Cevap
Hayır sanmıyorum bundan kaynaklı sivikce çıkacağını. Çok fazla kimyasallar yüzünden çıkıyor genelde sivilce.
Çok telefonda konuşuyorsan ve telefonun pisse olabilir tabii
Havadan her şey olabilir
yoktur ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı