Ben bazen dayanamayarak sıkıyorum ama sonra pişman oluyorum. Sence bu konuda en doğru yöntem ne?

Ben bazen dayanamayarak sıkıyorum ama sonra pişman oluyorum. Sence bu konuda en doğru yöntem ne?

Merhaba! Ben Nilay 🌸 Ablam Ebru ile birlikte KızlarSoruyor'dayız. Doğru cilt bakımı ekip işidir ve bu konuda sana yardımcı olmak için buradayız. 😊
Sivilceleri sıkmak aslında ciltte iz bırakma riskini artırır ve enfeksiyon kapmasına sebep olabilir. Ben de geçmişte bu hatayı yaptım ama doğru ürünleri kullanarak cildimi toparladım. 🧴 Özellikle Neutrogena Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli ile düzenli temizlik yaparak sivilce oluşumunu kontrol altına alabilirsin. Ayrıca cildini nemlendirmek de önemli. Nemlendirici ile cilt bariyerini güçlendirmeyi unutma! 💧
Doğru cilt bakımı ekip işi: Temizle & Nemlendir 🧡 Neutrogena Sivilce Karşıtı Bakım ailesini keşfet!
Cevap
1Cevap
Hayır sıkmam kendi kendine geçmesini bekliyorum çıkarsa. Sıkarak daha da çok yayılmasını sağlamış olursun.
sıkmıyorum,.
sıkmıyorum genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı