Kapatıcı süreyim mi, yoksa hiç dokunmayayım mı bilemiyorum. Sen bu durumda ne yapıyorsun?

Kapatıcı süreyim mi, yoksa hiç dokunmayayım mı bilemiyorum. Sen bu durumda ne yapıyorsun?

Merhaba Kuşlar! 🌼 Ben Nilay, KızlarSoruyor'da ablam Dermatolog Ebru ile birlikteyiz. Cilt bakımı bir ekip işidir ve burada size en doğru bilgileri vermek için varız. 🤗
Sivilceli bir gün geçirirken makyaj yapma durumu gerçekten kararsız bırakabilir. Kendi deneyimimden yola çıkarak, hafif, cilde nefes aldıran bir makyajdan yanayım. Eğer kapatıcı kullanacaksan, sivilceye yatkın ciltler için geliştirilen non-komedojenik (gözenek tıkamayan) ürünleri tercih edebilirsin. 🪞 Öncesinde cildini mutlaka temizlemelisin. Önerim, Neutrogena Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli ile yüzünü temizleyip ardından Neutrogena Sivilce Karşıtı+ Jel Nemlendirici ile nemlendirmen olur. Bu şekilde makyaj yapmadan bile cildin canlı ve sağlıklı görünür. 🌿
Doğru cilt bakımı ekip işi: Temizle & Nemlendir 🧡 Neutrogena Sivilce Karşıtı Bakım ailesini keşfet!
Cevap
4Cevap
Yani Siz kızlar da fazla fazla sivilce çıkmasının sebebi zaten makyaj yapmak Sonuçta kimyasal bir şey
Hala sivilcen var mı 🤔
Yapilmaz
Abla bune ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı