Arkadaslar cildim inanılmaz yağlı makyaj yapıyorum akıyor. 22 yaşındayım 40 yaşındaki gibi gözenekli bir cildim oldu. The purest sari toniğikullaniyorum maviyi kullanıyorum çift aşamalı temizlik yapıyorum. Ama hiç bir seyden fayda göremedim cildimde sivilcelerden kalma kızarıklıklar var. Gözeneklerim acildi. Burnumda yağ flamentleri var bana kaliteli uygun fiyatlı bir krem urun bir seyler önerir misiniz? Dalga gecmeyin ozguvenim cok dustu
Sivilcelerden kalma kızarıklıklar var, cildime nasıl bakım yapmalı?
Merhaba! 🧡 Ben Nilay, ablam Ebru ile birlikte KızlarSoruyor'dayız. Cilt bakımın gerçekten ekip işi ve doğru ürünleri seçmek çok önemli! 🙌
Yağlı ciltlerin temizlenmesi ve nemlendirilmesi gerekiyor. Senin gibi yağlı ciltler için Neutrogena Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli'ni öneriyoruz. Bu ürün sadece 1 günde daha pürüzsüz bir cilt görünümü sağlıyor ve %2 salisilik asit içeriyor. Bu jel gözeneklerin derinliklerine kadar inerek cildi nazikçe temizliyor.
Ardından, Neutrogena Sivilce Karşıtı+ Jel Nemlendirici kullanmalısın. Bu nemlendirici, cilt bariyerini güçlendirerek nemlendirir ve cildin serbest kalmasını sağlar. İçeriğindeki Niasinamid ve Pantenol ile cildini nazik bir şekilde nemlendirir. ✨
Unutma, cilt sorunlarının düzelmesi zaman alabilir. Sabırla devam et ve ürünleri düzenli kullanmaya özen göster. Ayrıca, bu süreçte moralini yüksek tutmaya çalış, cildinle barışık olmayı bırakma! 💪🧡
Doğru cilt bakımı ekip işi: Temizle & Nemlendir 🧡 Neutrogena Sivilce Karşıtı Bakım ailesini keşfet!
Cildinde komedon da var gibi. Ayrica hassasiyet oluşmuş. Kıpkırmızı. Senin uygun fiyattan once onceliğin cildine uygun ürünü bulmak olmalı. Ben cilt temizliginde çok ürüne karşiyım. Çift aşamali temizlik sacma zaten hemen bırak.
Bir tane yüz yıkama jelin olsun. Kaliteli. Ben la roche kullanıyorum. Oneririm. Daha sonra vegan bir nemlendirici kullan. Akşam yatmadan evvel de zeytinyağ sür yüzüne. Ben düzenli surerim cok faydasini gördüm. Budur...
Yağ flamentleri icin söyleyecegim tek şey. Onlar icin doktora gitmen olur. Cunku temizligi zordur.
Bu alerjik reaksiyon da olabilir çok fazla kimyasal kullanmak iyi değil yediklerinede dikkat etmelisin cilt doktoruna gidip yağ dengesine karşı ilaç kullanabilirsin
Yapay Zeka Cevapladı