Sivilcelerle savaşında kazanan hep onlarmış gibi mi hissediyorsun? 🥹 Belki de bazı detayları atlıyo
Cilt Bakım Doğru Cilt Bakımı Ekip İşi! 🤝 Sivilcelerle Mücadelede Yenik Düşmemek İçin Bu 6 Detayı Atlama! (Sayfa 4) Neutrogena Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3816 Doğru Cilt Bakımı Ekip İşi! 🤝 Sivilcelerle Mücadelede Yenik Düşmemek İçin Bu 6 Detayı Atlama! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 54 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Ürünlerinizi çok seviyorum
Doktorum önermeden asla kullanmam :D
Bu ara bir sivilcelenme oldu deneyeceğim
Süper paylaşım olmuş teşekkürler
Beğendiğim bir marka teşekkürler
Stresten dolayı çıkabiliyor maalesef.
Denemek lazım😀😀😀😀😀😀😀😀
Yoğurt sürüyorum bir de bir de sabah yıkıyorum
güzel bir paylaşım olmuş eline sağlık
Kesinlikle denemelisiniz bence
Teşekkürler paylaşım için
suyla yıkıyorum temiz cildim
Çok güzel bilgiler, teşekkürler.
cok faydali bier paylasim, tesekkur edriz
Teşekkürler paylaşım için.
Cildimin güzel olması için daha neler yapmalıyım
Kaliteli ürün parfümsüz olur zaten.
Çok güzel paylaşım olmuş teşekkürler
Ogrenebilirmiyim yardımcı olurmusunz
Ne yapsam bitmiyor sivilce boşverdim artık
bilgilendirme için teşekkürler 🙏🏻
Bilgim var sahsen mantıklı hepsi
Başarılı bir marka devam kullanmaya
En çok ihtiyacım olan bakım ürünü.
Emeğinize sağlık çok güzel
Doğru cilt bakımı çok önemli
Aklimizda olsun bunlar tabi
Süper açıklama olmuş tebrikler
Sipariş edeyim bunları teşekkürler
Bilgilendirici bir paylaşım teşekkürler
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkür ederiz 💐
Bu ürünlerden beleş istiyorum
Çoğunu biliyordum zaten ama yinede sagolun
sivilceler herşeyi mahvedebilir
Allah'tan ergenliği atlatalı çok oldu 😄
Sivilce izleri nasıl gecer help mee
Su ve sabun yeterli bence
Gayet başarılı tebrikler 👏
Bunları deneyeceğim kesinlikle
Anti-komedon ürün olmalı sivilce için
Sadece yüzünü yıkayan erkek cildi
bir tane sipariş vereceğim lazım bana
güzel paylaşım olmuş tesekkur ederizz💕
Bana pek yaramıyor bu marka
Ben de kullanmak istiyorum da birazpahali
Kurtulmak icin herseyi yapiyorum
ekibim yok diye cildim kötü demek ki şekflef
Çok yardımcı oldunuz deneyeceğim mutlaka
Teşekkürler ☺️ çok sağ olun✨️
çok iyi gerçekten etkileyici❤
Sivilce izleri kötü duruyor kalınca
Karma cilte sahibim uygulayacağım
Güzel bence olmuş eline sağlık
Çok faydalı bir paylaşım olmuş
Güzel tavsiyeniz için teşekkür ediyorum.
Annemde bunları yapmami söylüyor
Kuru ciltler için ideal kullanıyorum
Uygun krem beslenme su yeterli
1 ,2 ve 3 okey bence uyguluyorum çünkü
Şu içmek çok iyi geliyomuş