Hello birtanelerim,
Okul telaşıydı, pandemiydi şu bu derken uzun zamandır Bence yazmadığımı fark ettim. Harıl harıl "KS'ye nasıl bir paylaşımla bomba gibi geri dönsem?" derken bebeksi cildimi neye borçlu olduğum soruldu dedi ve gözlerimin önünde şimşekler çaktı.
Veeeee burdayız, kalemlerimiz kağıtlarımız hazırsa başlıyoruz! 💜
Güne mutlaka su içerek başlıyorum

Cildimizin nemini korumak için bol su içmemiz çok önemli. Böylelikle cildimizin nemi artıyor ve genetiğimize bağlı olarak genç yaşta ortaya çıkabilen kırışık belirtilerilerini ortadan kaldırmaya yardımcı oluyor. Yeterli su tüketimi ile cildimize parlaklık geliyor ve parıl parıl parlıyoruz.
Ben güne başladığımda aç karnına 2 bardak su içiyorum, birini sade olarak diğerini de detoks yaptığım için tarçın ve limonlu olmak üzere.
Bioderma Sebium Foaming Jel ile tazeleniyorum

Yoğun bir güne başlamak için kendimi tazelenmiş hissetmem çok önemli. Karma bir cildim olduğu için cildim hızlı bir şekilde yağlanıyor ve rahatsız hissettiriyor. Bu sebeple doğru ürünlerle bakımını yapmamın, kendimi iyi hissetmemdeki rolü büyük.
Lise yıllarımda sivilce tedavisi gördüğüm zamanlardan beri doktorumun önerisiyle Bioderma Sebum Foaming Jel kullanıyorum. Cildimi fazla yağdan, makyaj kalıntılarından arındırarak derinlemesine temizliyor. Özel formülü ile gözeneklerimi asla tıkamıyor.
Bioderma Sebium Pore Refiner ile gözeneklere savaş açıyorum

Yağlı ve karma ciltlerin en büyük problemi kuşkusuz geniş gözenekler. Doğru ürünleri kullanmadığımızda maalesef ki gözeneklerimiz git gide daha da genişliyor ve rahatsız edici bir görünüme sahip oluyorlar.
Bioderma'nın gözenekleri minimize etmekte büyük başarı sağlayan bu kremini Sebium Foaming Jel ile cildimi hemen arındırdıktan sonra uyguluyorum. Bu ürün pudralı yapısı ile cildimin sebum salgısını dengelemeye yardımcı oluyor. Gözeneklerimin belirginliğini azaltıyor ve cildimin doğal parlaklığını geri kazanmasına yardımcı oluyor.
Bioderma Photoderm Max Güneş Kremi ile tüm yoğun tempolara hazırım

Sonbahar ve kış aylarında dermatoloğum cildime skar tedavisi uyguladığı için tüm mevsimlerde güneş kremi kullanmamı tavsiye ediyor. Tabii ki cilt bakımımda risk almayan ve en iyi bildiğim markaya emanet eden biri olarak bu noktada da Bioderm Photoderm Max Güneş kremini kullanmayı tercih ediyorum.
En sevdiğim özelliği cildimde hiçbir şekilde yağlı bir his ve beyaz leke bırakmıyor. Cildimi matlaştırıyor. UVA ve UVB ışınlarına karşı yüksek koruma sağlıyor.
Çok merak edilen cilt bakım rutinim işte böyleeee, görüşlerde buluşalım. Cilt bakım sırlarımızı masaya yatıralım ballı bademler. 🥰
Öpüldünüz 😍
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer