Pek yakın olmadığım ama arkadaşım sırlarını bildiğim arkadaşımın sevgilisini eliden aldım bu sefer ben iyi yapmis miyim sizce?

Eskiden benim hoşlandığım çocuk vardı o zamanlarki arkadaşım sevgili olmamislardi ama samimi konuşuyorlardı e ayıp yani değil mi birde başka bir arkadaşımın sevgilisi vardı çocuk bana hakaret etti kız için kız da o çocuktan hoslandigimi dusundu boşu boşuna suclandim geçmişim hep böyle oldu şimdi bir pek yakın olmayan ama sevgilisi bana asiliyordu bende baktım yakiisikli sevgiliyiz iyi yapmış miyim sizce sonuçta bende insanim yani hep insanlar mı bana ihanet edecek biraz da ben edeyim
Pek yakın olmadığım ama arkadaşım sırlarını bildiğim arkadaşımın sevgilisini eliden aldım bu sefer ben iyi yapmis miyim sizce?
Cevapla