Sevgilimle uzak mesafeyiz, başka şehirler. Sadece pazarları tatil, bu yüzden 14 değil 15 şubatta geldi yanıma.
Ama 14 şubatta "sevgililer günün kutlu olsun" bile demedi telefonda. Tamamen unutmuş.
Çoğu özel günü unutuyor, bu yüzden sevdiğine inanmıyorum. "Sana değer vermesem yanına gelir miydim?" diyor ama unutması vs bilemiyorum?
15 şubatta olan şey ise: buluştuğumuzda bir mağazaya soktu beni, sürekli bişiler gösteriyor. Ne istiosam alcak, bir de üstüne "sevgililer günü hediyesi bakıyorum sana" diyor. İlk sevgililer günü lafı burada çıktı ağzından. Dün kutlsmadın dedim, unuttum dedi. "Telefondan hediye baktım da bulamadım, senin yanında alırım" dedi, hediye için uğrsşıp dışarı bişe çıkmamış yani.
Çoğu özel günü unutuyor
Seviyor
Sevmiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer